سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 2, 2018
18:33 شنبه، 12ام خردادماه 1397
کد خبر: 91220

چطور در QLED بهترین کیفیت را تجربه کنیم

شاید چند وقتی می‌شود که در تلویزیون QLEDتان فیلم‌های روز را تماشا کرده یا در Smart Hub آن بازی‌های آنلاین انجام می‌دهید. یا شاید تازه به جمع هواداران QLED پیوسته‌اید و می‌خواهید از همان ابتدا بهترین کیفیت تصویر را در تلویزیون‌تان تجربه کنید. در هر صورت باید مطمئن باشید که از مزایایی مثل مشاهده رنگ‌ها به شکل واقعی و با حجم ۱۰۰٪ روی QLEDتان لذت ببرید. در ادامه نگاهی داریم به بهترین حالت تنظیم این سری از محصولات برتر سامسونگ برای هر محتوایی، فیلم، بازی یا مسابقات ورزشی. 
 
چرا باید QLED را تنظیم کنیم؟
این سری از تلویزیون‌های سامسونگ به لطف استفاده از ذرات فلزی کوانتوم دات جدید، می‌توانند رنگ‌ها را به واقعی‌ترین شکل نمایش دهند. ذرات کوانتوم دات بسته به اندازه خود، رنگ‌های متفاوتی را تولید می‌کنند و این رنگ‌ها آنقدر غنی هستند که احساس می‌کنید در همان صحنه اصلی هستید. 
 
حالت Game برای بازی
این حالت برای کسانی است که می‌خواهند جدیدترین بازی‌های دیجیتالی را تجربه کنند. این حالت نه تنها رنگ و شفافیت تصویر را متناسب با بازی به بهترین شکل تنظیم می‌کند بلکه نرخ بروزرسانی تصویر را هم بالا برده و مانع هرگونه پرش در تصویر می‌شود. با داشتن حجم رنگ کامل و نرخ بروزرسانی بالا می‌توانید بازی را بدون هیچ مشکلی در تصویر انجام دهید. 
برای رسیدن به این تنظیمات باید مسیر زیر را در منو بروید:
Setting > General > External Device Manager > Game Mode
 
حالت Movie برای بهترین تجربه تماشای فیلم در شب
با انتخاب حالت Movie می‌توانید فیلم موردعلاقه‌تان را به همان شکل که به هنگام ساخت ضبط شده است ببینید. این حالت نه تنها رنگ‌ها را متناسب با کنتراست و دینامیک رنگ تلویزیون‌های QLED تنظیم می‌کند بلکه کیفیت تصویر را هم هماهنگ با دید کارگردان بهینه‌سازی می‌کند. برای رسیدن به بهترین کیفیت تصویر می‌توانید گزینه‌های Digital Clean View و Auto Motion Plus را هم روشن کنید. این فناوری‌ها در کنار کاهش انعکاس نور روی صفحه Ultra Black سامسونگ می‌تواند بهترین تجربه دیداری را برای شما به همراه داشته باشد. 
برای رسیدن به این تنظیمات باید مسیر زیر را در منو بروید:
Picture > Picture Mode > Movie
 
هیجان مسابقه با بهترین کیفیت
هیجان بازی در انرژی است که به شما منتقل می‌کند پس اگر نتوانید اتفاقات سریع و لحظه‌ای مسابقه را با بهترین کیفیت ببینید شاید دورهمی با دوستان‌تان برای تماشای مسابقه، خیلی هم کسل‌کننده شود. اما حضور QLED هیجان شما را تضمین می‌کند. با فعال کردن حالت Auto Motion Plus می‌توانید دقت تصویر را تا حدی بالا ببرید که لحظات سریع و آنی بازی را هم با بالاترین کیفیت مشاهده کنید. 
برای رسیدن به این تنظیمات باید مسیر زیر را در منو بروید:
Settings > Picture > Expert Settings > Auto Motion Plus Setting
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.