تلفن همراه

گوشی

June 9, 2018
13:43 شنبه، 19ام خردادماه 1397
کد خبر: 91309

عرضه نسخه ارزان‌قیمت پیکسل تا سال آینده

شرکت گوگل طی سال‌جاری چند محصول در این بازار ارائه کرده اما ظاهرا محصولات بیشتر نیز در راه است. شایعات مختلفی منتشر شده مبنی بر اینکه گوگل تصمیم دارد یک مدل متوسط‌تر گوشی پیکسل را سال آینده معرفی کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، این مدل گوشی قرار است مجهز به پردازنده ۷۱۰ اسنپ‌دراگون باشد و احتمالا تا نیمه اول سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد.
 
تا امروز خبرهای زیادی درباره این گوشی منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود که این محصول جزو گوشی‌های متوسط بازار دسته‌بندی شده و بالطبع قیمت پایین‌تری خواهد داشت. تا امروز تمامی گوشی‌های مدل پیکسل شرکت گوگل، جزو گوشی‌های پیشرفته یا high-end محسوب شده و آخرین مدل آن در مقام مقایسه با گوشی‌های محبوبی همچون آی‌فون ۱۰ و گلکسی ۹ قرار داشتند.
اضافه شدن یک مدل مقرون به صرفه‌تر می‌تواند قشر وسیع‌تری از کاربران و مشتریان را پوشش دهد. قبلا نیز از عرضه مدل ارزان‌تر گوگل پیکسل، صحبت‌هایی شده بود.
ماه گذشته، Economic Times گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه گوگل قصد دارد مدل ارزان‌تری از پیکسل را برای بازارهای در حال توسعه ارائه کند، مدلی که پیش‌بینی می‌شد وزن سبک‌تری داشته و مجهز به سیستم‌عامل Android One است.
باید توجه داشت که این اخبار از سوی گوگل تایید نشده و نمی‌توان نظر قطعی داد. در حال حاضر شاهد هستیم که دستیار هوشمند گوشی پیکسل گوگل، در حال یافتن راهی برای ورود به گوشی‌های ارزان‌تر است. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل برای نیمه دوم سال ۲۰۱۸، چه برنامه‌هایی دارد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.