تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 12, 2018
18:29 سه شنبه، 22ام خردادماه 1397
کد خبر: 91450

توسعه استارت آپ ها در دستور کار جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت

دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت با بیان اینکه توسعه استارت آپ های دیجیتال سلامت یکی از اهداف این جشنواره است گفت: باید از ابزارهای گسترده تاثیرگذارترین فناوری امروز جامعه به بهترین شکل بهره برد.
 
جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت – محمدعلی حجازی گفت: رسانه ها به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه مبانی سلامت و آگاهی سازی در این حوزه نقشی بسزا در ارتقای سلامت جامعه داشته اند، اما امروز به دلیل پیشرفت های شگرف در فناوری های مدرن و سبک ارایه محتوا در رسانه ها، فضای سایبری و دنیای مجازی یکی از مهم ترین ابزارهای ارتباطی لقب گرفته اند.
او با بیان جمعیت بالای 40 میلیونی استفاده کنندگان از تلفن های همراه هوشمند در ایران گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بالای فناوری ها و اهمیت ارتقای سلامت، باید بتوان به شکل روزآمد این ابزارها را در مسیر ارتقای سلامت در جامعه استفاده کرد و از ظرفیت های بالای صنعت دیجیتال در توسعه مبانی سلامت و ایجاد اشتغال سازنده بهره برد.
حجازی گفت: امروزه، در فرآیند توسعه پایدار، مهم ترین عامل در پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و باقی ماندن در عرصه رقابت جهانی، استفاده موثر از منابع علمی و فناوری های نوین است. تحقق اهداف عالی نظام سلامت، تنها با برنامه ریزی و استفاده از تمامی فناوری های روز و نوین محقق خواهد شد و در این میان، تاثیرگذارترین فناوری شناخته شده در دهه گذشته فناوری اطلاعات است.
دبیر اجرایی جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت متذکر شد: توسعه استارت آپ های دیجیتال سلامت یکی از اهداف جشنواره ملی رسانه های دیجیتال است. او گفت: شناسایی تولیدکنندگان فناوری و رسانه های دیجیتال، استفاده از این ظرفیت ها در رفع نیازهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یکپارچه سازی فرهنگی در به کار گیری رسانه های دیجیتال در بین مردم، توسعه کاربری فناوری های دیجیتال در نظام سلامت، رتبه بندی و شاخص گذاری آثار و خدمات الکترونیکی سلامت و معرفی برگزیدگان با همکاری معاونت اجتماعی و مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هدف گذاری های این جشنواره است. به گفته محمد علی حجازی، در این جشنواره مقرر شده است تا رسانه های دیجیتال و خدمات الکترونیکی برتر در نمایشگاه جانبی، در معرض دید دست اندرکاران نظام سلامت قرار گیرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.