اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

July 8, 2018
10:54 یکشنبه، 17ام تیرماه 1397
کد خبر: 92201

چطور از ساندکلاد دانلود کنیم؟!

اگر اهل موسیقی و گوش دادن به جدیدترین موسیقی‌ها و آشنا شدن با خوانندگان با استعداد جدید هستید، بنابراین با سرویس‌های پخش موزیک معروف مانند اسپاتیفای، اپل موزیک و حتی ساندکلاد (SoundCloud) آشنایی دارید. این سرویس‌ها بهترین موزیک‌ها را بر اساس سلایق و تمایلات شما ارائه می‌کنند. البته ساندکلاد سرویسی است که توسط استعدادهای جدید و ناشناخته بیشتری استفاده می‌شود.
 
اما اگر خواننده مورد علاقه‌تان را پیدا کنید بخواهید موزیک‌های آنها را به کلکسیون موزیک‌های خودتان اضافه کنید چه راهی خواهید داشت؟ این کار در برخی از موارد از طریق اپلیکیشن‌های واسطه امکان‌پذیر است اما خیلی هم راحت و دلچسب نیستند. به‌همین دلیل است که احتمالا شما هم دلتان بخواهد این دسته از موزیک‌ها را مسقیما دانلود کنید و خوشبختانه ما هم در این مطلب قصد داریم این کار را به شما آموزش دهیم.
 
 
 
روش رسمی دانلود موزیک از ساندکلاد
 
احتمالا بسیاری از شما می‌دانید که یک روش رسمی برای دانلود موزیک‌ها از ساندکلاد البته با کمی محدودیت وجود دارد. اگر هم در جریان نبودید، بهتر است بدانید یک متد بسیار ساده و راحت برای دانلود مستقیم برخی از موزیک‌ها از ساندکلاد وجود دارد.
 
ابتدا به قسمت پایین موزیکی که در حال پخش است نگاه کنید، دقیقا همانجایی که می‌توانید کامنت ارسال کنید. در حین اجرای برخی از موزیک‌ها، در این قسمت گزینه دانلود دیده می‌شود. کافی است روی آن کلیک کرده و موزیک را دانلود کنید. به همین سادگی!
 
این تنها راهی است که ساندکلاد به کاربران ارائه داده تا موزیک‌های دلخواهشان را دانلود کنند. اما اگر متوجه شده باشید، همه موزیک‌های ساندکلاد چنین قابلیتی ندارند و تنها یک سری از موزیک‌ها که صاحب اثر آنها اجازه داده قابل دانلود هستند. علاوه بر این تنها امکان دانلود 1 موزیک در لحظه وجود دارد و دانلود کل پلی‌لیست به‌شکل همزمان ممکن نیست.
 
 
 
روش غیررسمی دانلود موزیک از ساندکلاد
 
 
اگر موزیک‌های مدنظرتان را نمی‌توانید مستقیما از ساندکلاد دانلود کنید، بنابراین باید از روش‌های جایگزین استفاده کنید. البته این روش‌ها مورد تایید ساندکلا نیستند و در بخش سیاست‌های ساندکلاد ممنوع اعلام شده‌اند. با این حال تا کنون ساندکلاد اکانت کاربری کسی را به دلیل استفاده از این روش‌های محدود نکرده و فقط به کاربران اعلام کرده که این روش‌ها مورد تایید و پشتیبانی ساندکلاد نیستند.
 
 
 
دانلود با استفاده از افزونه‌های مرورگر
 
 
ساده‌ترین راه دانلود موزیک‌های ساندکلاد، استفاده از افزونه‌های مرورگر است. در اینجا قصد داریم دو افزونه عالی را به شما معرفی کنیم. افزونه اول «SoundCloud Downloader» است که برای مرورگر کروم طراحی شده و دیگری افزونه «SCDL SoundCloud Downloader» است که بر روی مرورگر فایرفاکس اجرا می‌شود. در پایین روش نصب و به‌کارگیری افزونه متعلق به کروم را شرح داده‌ایم:
 
 
 
قدم اول: ابتدا افرزونه را نصب کنید
 
قدم دوم: موزیکی را که می‌خواهید از ساندکلاد دانلود کنید پیدا کنید
 
قدم سوم: حال روی آیکون دانلود که در پایین هر موزیک نمایان می‌شود کلیلک کنید یا روی آیکون دانلود در بالای صفحه کلیک کنید تا کل پلی لیست دانلود شود.
 
دانلود توسط وبسایت‌های دست سوم
 
اگر خیلی اهل دانلود از ساندکلاد نیستید، این روش برای دانلود موزیک‌ها از ساندکلاد بسیار مناسب است و نیاز به نصب هیچ برنامه یا افزونه‌ای ندارد. در این روش تنها کافی است URL موزیک مورد نظرتان را از وبسایت ساندکلاد کپی و آن را وارد این وبسایت‌ها کنید. در حال حاضر وبسایت‌های متعددی وجود دارند که این کار را برایتان انجام می‌دهند اما در این مطلب قصد داریم به وبسایت KlickAud اشاره کنیم که توسط بسیاری از کاربران استفاده می‌شود.
 
روش استفاده:
 
قدم اول: URL موزیک مورد نظرتان را از وبسایت ساندکلاد کپی کنید
 
 
قدم دوم: وارد وبسایت KlickAud.com شوید
 
قدم سوم: آدرسی که کپی کرده بودید را در نوار بالای وبسایت وارد کنید و بعد روی گزینه دانلود کلیک کنید
 
 
 
چرا دانلود نکنیم؟
 
پس از اشاره به روش‌ها بالا لازم به ذکر است که اگر یک خواننده قابلیت دانلود را از موزیک‌هایش در سرویس ساندکلاد حذف کرده، حتما در حال فروش آنها در دیگر سرویس‌ها است و قصد دارد از طریق این موزیک‌ها کسب درآمد کند. اگر به موزیک‌های یک خواننده علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است قبل از دانلود غیرقانونی موزیک‌های او این را هم در نظر بگیرید که با خرید موزیک‌هایش می‌توانید به پیشرفت هرچه بیشتر او کمک کنید. به هر حال روش‌های بالا بهترین راه‌های ممکن برای دانلود از سرویس ساندکلاد محسوب می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.