تبلت

تلفن همراه

July 10, 2018
14:08 سه شنبه، 19ام تیرماه 1397
کد خبر: 92251

انتظارها برای تبلت ارزان قیمت مایکروسافت به پایان رسید

سرانجام مایکروسافت می خواهد انتظارها برای معرفی تبلت ارزان قیمت و ۱۰ اینچی را به پایان برساند و امروز از آن رونمایی کند.
 
به گزارش the verge، یک هفته پیش بود که اخبار جدیدی درباره تصمیم مایکروسافت برای ارائه یک تبلت ارزان قیمت و به صرفه منتشر شد. حالا به نظر می رسد این شرکت بزرگ آمریکایی قصد دارد امروز عضو جدیدی را به خانواده تبلت و رایانه‌های سرفیس اضافه کند و آن تبلت جدیدی تحت عنوان سرفیس گو ( Surface Go) است.
 
بلومبرگ نیز اخیرا گزارش‌هایی منتشر کرده بود که نشان می‌داد مایکروسافت می‌خواهد برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند پول هنگفتی را برای خریداری و تهیه تبلت بپردازند، یک دستگاه تبلت سرفیس ۱۰ اینچی که لبه‌های منحنی‌تری دارد و از درگاه USB-C برای شارژ استفاده می‌کند را تولید و معرفی کند.
 
تصاویر جدید در صفحه کاربری توییتر مایکروسافت از معرفی این محصول در تاریخ ۱۰ ژوئیه ( ۱۹ تیر) در ساعت ۶ صبح حکایت دارد. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد به منظور رقابت با تبلت‌های آی‌پد اپل و کروم بوک‌های گوگل، این محصول جدید را با پایه قیمت ۳۹۹ دلار عرضه کرده و به فروش برساند.
 
به نظر  می‌رسد که صفحه نمایش این تبلت جدید ارزان قیمت، ۱۰ اینچ و با رزولوشن و کیفیت تصویر ۱۲۰۰ در ۱۸۰۰ در کنار تراشه پردازنده  پنتیوم گلد اینتل خواهد بود. از دیگر قابلیت های این تبلت با صرفه اقتصادی می‌توان به گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و در نسخه LTE با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. همچنین شایعات در فضای مجازی حاکی است که تبلت جدید و ارزان قیمت مایکروسافت تحت عنوان «Surface Go» معرفی و عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.