باندپهن

July 10, 2018
15:51 سه شنبه، 19ام تیرماه 1397
کد خبر: 92259

جلسه کنترل پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور وزیر ارتباطات

جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های شرکت ارتباطات زیرساخت با حضور مهندس جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات , معاون برنامه ریزی وزارت، اعضاء هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت صبح امروز در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، در این جلسه که به منظور بررسی وضعیت پروژه های در دست اقدام و برنامه های آتی شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد , میزان پیشرفت هر یک از پروژه ها , چالش ها و راهکارهای عملیاتی جهت تسریع در روند اجرای آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
دکتر عباسی  شاهکوه  مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در این جلسه با اشاره به کلیات پروژه های در دست اقدام شرکت و برنامه های مورد نظر و اهداف استراتژیک آن اظهار داشت : نقش ارتباطات زیرساخت یک نقش محوری ،تسهیل و کمک کننده برای بخش ICT کشور  است که  به عنوان هسته مرکزی شبکه ملی اطلاعات به شمار می رود.
 
وی افزود: درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان هزینه اپراتور ها ی ICT به حساب می آید،از همین رو این شرکت با منطقی کردن تعرفه خدمات به منظور رشد بازار ICT و کاهش هزینه اپراتورها ،میزان افزایش درآمدکمتری  را برای خود در نظر گرفته است تا به ایفای نقش اصلی  خود که همان توسعه اقتصادی لایه هسته و تواناساز شبکه ملی اطلاعات است بپردازد.
 
دکتر عباسی شاهکوه  زیرساخت را بخش اشتراکی شبکه های ارتباطی و مخابراتی موجود کشور دانست و ادامه داد : به لحاظ نقش تعیین کننده ما در اشتراک این شبکه ها , متعهد به چارچوب برنامه ریزی پروژه های برنامه ششم توسعه و پیشرفت فیزیکی آنها هستیم و به همین منظور در نظر داریم هزینه های غیر ضرور را حذف کنیم ولی در جایی هم که اجبار به افزایش هزینه های ضروری داشته باشیم این کار را انجام خواهیم داد تا کیفیت شبکه را تامین کرده و از آن نگهداری کنیم.
 
در ادامه این نشست , مهندس موثقی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ارتباطات و فناوری اطلاعات وزیر که در این جلسه حضور داشت گفت : پروژه های توسعه ای رشد شتابانی در گذشته داشته است و پروژه های امسال نیز تاکنون میزان رشد خود را حفظ کرده و ما حمایت خود را اعلام می کنیم.
 
وی با توجه به مسائل جاری کشور ادامه داد : محوری ترین فعالیت شرکت ارتباطات زیرساخت اجرای پروژه های فنی و ملی می باشد و با توجه به وضعیت منابع دولت باید پروژه ها را جائی ببریم که بیشترین ارزش افزوده را ایجاد کند .
 
مهندس موثقی با اشاره به اهم قراردادهای توسعه ای شرکت ارتباطات زیرساخت از نظام مدیریت پروژه های این شرکت تشکر کرد و افزود : نظام مند کردن پروژه ها الزامات اجرائی این شرکت می باشد و ما امیدواریم شرکت ارتباطات زیرساخت الگوئی برای بقیه شرکت های تابعه این وزارتخانه شود.
 
هم چنین در پایان این جلسه دکتر عباسی ضمن تشکر از حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر مدیران وزارتخانه ابراز امیدواری کرد که با حمایت های صورت گرفته پروژه های مورد نظر در زمان مقرر با موفقیت به نتیجه برسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.