سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

July 14, 2018
12:53 شنبه، 23ام تیرماه 1397
کد خبر: 92329

Dynamic ۳۶۵ مایکروسافت هم سالی دو بار به‌روز می‌شود

شرکت مایکروسافت در نظر دارد مشابه سیاستی که برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مجموعه نرم‌افزاری آفیس ۳۶۵ در نظر گرفته بود، سیستم سازمانی Dynamic ۳۶۵ را نیز سالی دو بار به‌روزرسانی کلی کند.
شرکت مایکروسافت روز گذشته با انتشار یک مطلب وبلاگی برنامه‌های خود را برای تغییر رویه در به‌روزرسانی نرم‌افزار جامع سازمانی Dynamic ۳۶۵ منتشر کرد.
بر اساس برنامه جدید سیستم Dynamic ۳۶۵ Online یک بار دیگر طی سال جاری میلادی به‌روزرسانی می‌شود تا بر این اساس از این پس هر سال در آوریل و اکتبر آخرین به‌روزرسانی‌ها را در اختیار بگیرد. لازم به ذکر است که سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ Pro Plus نیز در دوره زمانی مشابه آخرین قابلیت‌ها و امکانات جدید را در اختیار می‌گیرند.
 
مدیران مایکروسافت همچنین اعلام کردند هدف اصلی آن‌ها این است که این به‌روزرسانی‌ها برحسب نیاز کاربران ارایه شود و به صورت یکپارچه قابلیت‌های جدید برای کاربران ارایه شود که البته این قابلیت‌ها در حالت پیش‌فرض غیرفعال هستند و کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن‌ها را فعال کند.
به همین منظور مایکروسافت این امکان را برای مدیران IT در سازمان‌ها فراهم کرده است تا پیش از در اختیار گرفتن به‌روزرسانی‌ها، اعتبار آن‌ها و نیاز سازمان برای در اختیار گرفتن این به‌روزرسانی‌ها را بسنجند. انتشار این به‌روزرسانی‌‌ها از تاریخ ۲۹ آوریل آغاز می‌شود و مدیران IT بر این اساس می‌توانند برنامه‌ریزی‌های لازم برای در اختیار گرفتن آنها طی یک ماه پیش‌رو را انجام دهند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.