تلفن همراه

گوشی

July 25, 2018
17:59 چهارشنبه، 3ام مردادماه 1397
کد خبر: 92625

سهم بازار هواوی در خاورمیانه و آفریقا بیش از 31 درصد رشد کرد

در نیمه اول سال 2018 عرضه گوشی های هوشمند هواوی به سرعت در خاورمیانه و آفریقا رشد کرد و بازدهی بسیار عالی از خود نشان داد.
 
هواوی، به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار گوشی های هوشمند در دنیا، بر مبنای گزارش GFK موفق شده سهم بازار خود را در خاورمیانه و آفریقا بیش از 31 درصد افزایش دهد که این امر نشان از بازده بالای گوشی های این شرکت دارد که موجب چنین رشدی در این منطقه شده است. بر مبنای گزارش GFK در ماه مِی 2018، سهم بازار هواوی در خاورمیانه به 21 درصد رسیده است که این نشان از رشدی بیش از 31 درصد نسبت به ماه دسامبر 2017 دارد. علاوه بر این، سهم "ارزش" بازار هواوی هم از دسامبر 2017 تا مِی 2018 بیش از 35 درصد رشد داشته و به 19 درصد رسیده است. 
 
تلاش هواوی در بازار خاورمیانه و آفریقا به دلیل اهمیت آن در کنار تعهد این برند به نوآوری موجب رشد استثنایی و سریع این برند در نیمه اول سال 2018 شده است. سهم بازار هواوی در کشورهایی از منطقه رشدی چشمگیرتر نسبت به سایر بازارها داشته است و در بسیاری از کشورها در خاورمیانه و آفریقا به بیش از 20 درصد رسیده است. 
هواوی اخیراً گوشی های پرچم دار سری Huawei P20 را با دوربین های قدرتمند و بهره گیری از هوش مصنوعی رونمایی کرد. گوشی Huawei P20 Pro در این سری برای اولین بار از دوربین 40 مگاپیکسلی با لنزهای سه گانه لایکا عرضه شده است و توسط رسانه های معتبر جهانی تحسین شده است. گوشی های این سری از زمان عرضه در مارس 2018 در بازه سه ماهه به فروش شش میلیون دستگاه رسیده است. این آمار نشان از 81 درصد رشد نسبت به عرضه سری قبل پرچم داران P یعنی Huawei P10 در سال 2017 است. 
انتظار می رود هواوی طی ماه آینده نوآوری های بیشتری در سری گوشی های هوشمند خود به کاربران عرضه کند و راه این شرکت در مسیر رشد در خاورمیانه و آفریقا همچنان ادامه یابد. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.