تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 29, 2018
19:58 یکشنبه، 7ام مردادماه 1397
کد خبر: 92718

ابتکار خبر داد: کاهش ۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از کاهش ۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال خبر داد.
 
معصومه ابتکار، در همایش بین المللی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توانمند سازی زنان گفت: طرح توان افزایی زنان یکی از مسائل مهم است که وزارت ارتباطات و به خصوص وزیر جوان ارتباطات با بهره‌گیری فناوری اطلاعات توانسته تا در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته باشد.
 
وی اظهار داشت: طرح توان افزایی زنان یکی از مسائل مهم است که وزارت ارتباطات و به خصوص وزیر جوان ارتباطات با بهره‌گیری فناوری اطلاعات توانسته تا در این زمینه حمایت‌های خوبی داشته باشد.
 
وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در کشور کاهش۴ درصدی شکاف جنسیتی در اقتصاد دیجیتال است که نشانگر افزایش سطح دسترسی زنان و مشارکت آن‌ها در صنعت فناوری اطلاعات دارد.
 
ابتکار با اشاره به طرح گفت‌وگوی خانواده‌ها، تصریح کرد: هدف طرح ملی گفت‌وگوی خانواده، توان افزایی خانواده‌ها و تقویت ارتباطات برای حل مشکلات به منظور افزایش تابآوری است و در همین زمینه نیز فناوری اطلاعات و ارتباطات و به خصوص اینترنت می‌تواند به مردم کمک کند.
 
معاون رییس جمهور در امور زنان تاکید کرد: صبح امروز در مجلس شورای اسلامی حضور داشتم و لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور کار مجلس است و یکی از مسائل آن نیز حمایت از جوانان در فضای مجازی به منظور کاهش جرائم و استفاده صحیح از فضای مجازی توسط قشر جوان جامعه است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.