تلفن همراه

گوشی

August 2, 2018
19:10 پنجشنبه، 11ام مردادماه 1397
کد خبر: 92809

پرچمداران سامسونگ میزبان انیموجی‌های جدید

سامسونگ قصد دارد به منظور افزایش محبوبیت گوشی‌های پرچمدارش، انیموجی‌های جدید مبتنی بر واقعیت افزوده را به گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس بیفزاید.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، از آنجا که میزان فروش و نحوه عملکرد رشد محبوبیت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ چندان بالا و موفقیت‌آمیز نبود، حالا این شرکت کره ای تصمیم گرفته است که انیموجی‌های جدیدی نظیر شخصیت‌های حاضر در انیمیشن‌های والت دیزنی را به پلت‌فرم گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس اضافه کند تا بتواند کاهش نرخ رشد در فروش پرچمداران و گوشی‌هایش را جبران کند.
 
به نظر می‌رسد که خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به کارتون‌های انیمیشنی از سامسونگ درخواست کرده بودند که هرچه زودتر انیموجی‌های شخصیت‌های کارتون Frozen همچون السا، آنا، اولاف و کریستوف را به منظور دریافت و دانلود از فروشگاه اینترنتی اختصاصی سامسونگ، گلکسی اپ استور، بیفزاید.
 
سامسونگ تاکنون علاقه و تمایل زیادی برای ارائه و افزودن انیموجی‌های مبتنی بر واقعیت افزوده به پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند و پرچمدارش از خود نشان داده است. برخی از شرکت های تولیدکننده موبایل همچون اپل و سامسونگ با ارائه قابلیت جدیدی همچون انیموجی (ANIMOJI) به جلب نظر و رضایت کاربران و مشتریانشان می پردازند.
 
قابلیت انیموجی یکی از آن دسته از امکانات جدیدی است که مبتنی بر فناوری‌های نوینی همچون هوش مصنوعی  و واقعیت افزوده (VR) است و با تشخیص چهره کاربران، تصویر  آن‌ها را به صورت کارتونی و انیمیشنی در می آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.