رسانه‌های اجتماعی

August 12, 2018
19:41 یکشنبه، 21ام مردادماه 1397
کد خبر: 93078

مایکروسافت به پشتیبانی از «اسکایپ ۷.۰» ادامه می‌دهد

شرکت مایکروسافت پس از دریافت بازخورد از تعداد زیاد کاربران ناراضی اعلام کرد که در نظر دارد به پشتیبانی خود از «اسکایپ ۷.۰» در دوره زمانی بیش‌تری ادامه دهد.
مدیران مایکروسافت اواسط ماه ژوئیه اعلام کرده بودند که این شرکت در نظر دارد پشتیبانی از «اسکایپ ۷.۰» را که البته از اول سپتامبر گذشته به بعد با نام «اسکایپ کلاسیک» شناخته می‌شد کنار بگذارد. در آن زمان مدیران مایکروسافت اعلام کردند که کاربران باید در نسخه‌های رایانه‌ای ویندوز از سیستم «اسکایپ ۸.۰» استفاده کنند و بر این اساس اسکایپ ۷ کنار گذاشته می‌شود.
شرکت مایکروسافت بدون سر و صدای خبری فروم Microsoft Answers خود را روز گذشته به‌روز کرد و در آن گفته شد که بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده قرار است پشتیبانی از «اسکایپ ۷.۰» برای یک دوره زمانی دیگر هم ادامه پیدا کند.
 
صاحب این فروم که با نام «بابز» شناخته می‌شود توضیح داد: «بر اساس بازخوردهای دریافت شده از کاربران، ما در نظر داریم به پشیتبانی از اسکایپ ۷ که با نام اسکایپ کلاسیک هم شناخته می‌شود برای یک دوره زمانی دیگر ادامه دهیم. مشتریان ما می توانند تا آن زمان از نسخه کلاسیک اسکایپ استفاده کنند».
او همچنین گفت: «با تشکر از تمام کامنت‌هایی که به ما انتقال می‌دهید، ما به تمام آنها گوش می‌دهیم. ما در تلاشیم تمام قابلیت‌هایی که درخواست کردید را به اسکایپ ۸.۰ اضافه کنیم».
لازم به ذکر است خبرنگاران پس از تلاش فراوان برای متوجه شده از تاریخ جدید پشتیبانی از اسکایپ ۷.۰ پاسخی از شرکت مایکروسافت دریافت نکردند.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.