تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

August 12, 2018
20:17 یکشنبه، 21ام مردادماه 1397
کد خبر: 93085

رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ مجهز به ال‌تی‎ای

محصول Galaxy watch سامسونگ به‌عنوان جدیدترین ساعت هوشمند در دو سایز 42 و 46 میلی‌متر رونمایی شد.
 
اتصالات 3G/LTE و شارژ بی‌سیم از مهم‌ترین قابلیت‌های گلکسی واچ است که با نوت 9 در نیویورک رونمایی شد.
 
مدل 46 میلی‌متری نمایشگر سوپرامولد 1.3 اینچی و ساعت کوچک‌تر نیز نمایشگر 1.2 اینچی با محافظ گوریلا گلس DX دارد.مقاومت در برابر آب 5 ATM همراه با استاندارد ضد غبار IP68 دارد.باتری مدل بزرگ‌تر 472 میلی‌آمپر و باتری ساعت کوچک‌تر 270 میلی‌آمپر ساعت تعریف‌شده است و هر دو سیستم‌عامل تایزن 4.0 دارند.
 
پردازنده هر دو ساعت از نوع اکسینوس 9110 با معماری 2 هسته‌ای و سرعت 1.15 گیگاهرتز است و امکانات آن شامل ضربان سنج، سنسور نور محیط، شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشارسنج است. رم دستگاه مجهز به LTE حدود 1.15 گیگ با حافظه 4 گیگی تعبیه‌شده است. اما رم مدل بلوتوث دار این ساعت 768 مگابایت و حافظه آن 4 گیگ تعریف‌شده است.
 
مدل 46 میلی‌متری سیلور و مدل 42 میلی‌متری مشکی و رزگلد استراتژی طراحی کمپانی کره‌ای است که سازگاری مستقیمی با گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی پیداکرده است.
 
کاربران می‌توانند 24 اوت در آمریکا و 31 اوت در کره آن را پیش‌خرید کرده و 14 سپتامبر دریافت کنند. مدل بلوتوث دار 42 میلی‌متری به قیمت 329 دلار و مدل 46 میلی‌متری 349 دلار تعیین‌شده اما مدل مجهز به LTE آخر 2018 به قیمت نامعلوم می‌آید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.