سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

August 18, 2018
19:44 شنبه، 27ام مردادماه 1397
کد خبر: 93230

ال‌جی و وب سایت TripAdvisor خانه شما را خنک خواهند کرد

شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که آثار هنری جدیدی را با مضمون "آفتاب خیس" برای تلویزیون‌های OLED و Super UHD ال‌جی سال 2018 ارائه کرده است. مشتریان می‌توانند با استفاده از حالت گالری در تلویزیون‌های ال‌جی خود از تصاویر فصلی زیبا و فعال‌سازی آن از طریق فرمان صوتی لذت ببرند.
منبع این تصاویر شریک جدید ال‌جی یعنی وب سایت مسافرتی جهانی TripAdvisor است. افرادی که تلویزیون‌های جدید OLED و Super UHD ال‌جی را خریده یا می‌خرند می‌توانند تنها با فرمان صوتی خود این تصاویر تابستانی زیبا و حیرت‌انگیز را در صفحه تلویزیون به نمایش دربیاورند.
حالت گالری (Gallery mode) اولین بار در تلویزیون‌های OLED ال‌جی رونمایی شد و اکنون با آغاز سال جاری، در تلویزیون‌های Super UHD ممتاز و پیشرفته ال‌جی نیز تعبیه شده است. مناظر زیبا به ترتیب فصل‌های بهار، تابستان، پاییز و زمستان به دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی امکان می‌دهد تا با کمک وب سایت TripAdvisor سفری خیالی به مشهورترین، بکرترین و حیرت‌انگیزترین اماکن دیدنی دنیا داشته باشند.
بیش از ده‌ها تصویر تابستانی از جزایر یونان تا کاراییب و بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر در میان این گالری وجود دارد. تصاویر پاییز و زمستان با از راه رسیدن فصل‌های آتی به روز خواهند شد تا در مجموع، گالری کنونی را که شامل 50 عکس شگفت‌انگیز است کامل کنند.
دسترسی به تصاویر جدید دیگر از این ساده‌تر نمی‌شود. تم "تابستان خنک" را فقط می‌توان با گفتن جمله "تابستان خنک را در گالری به من نشان بده" یا  Show me cool summer in Gallery پخش کرد تا پلت‌فرم هوشمند LG ThinQ فوراً تصاویر را به شما نشان دهد. این تم‌های تابستانی یک ویژگی افزوده برای تلویزیون‌های ال‌جی محسوب می‌شود که از نظر کیفیت تصویر شهرت جهانی دارد؛ تصاویری که قرار است پاهایتان را از روی زمین بلند کرده و شما را به سوی مکانی خیلی خیلی دورتر از جایی که هستید پرواز دهد. خودتان را به طور کامل در تعطیلات و خوش‌گذرانی غرق کنید، آب و هوای مکان مورد نظرتان را چک کنید، تصاویر آخرین باری که به آنجا سفر کرده‌اید را تماشا کنید یا به دستگاه‌های دیگر متصل شوید. تمام این کارها را می‌توانید از همان زمانی که صفحه نمایش تصاویر تابستانی را در معرض دیدگان شما قرار می‌دهد انجام دهید.
از موسیقی اختصاصی این تصاویر لذت ببرید یا از طریق تلفن هوشمند و تبلت خود آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را با تصاویر تابستانی ادغام کنید تا تجربه‌ای واقعاً آرام‌بخش و بی‌نظیر را تجربه کنید. حتی می‌توانید با کمک فناوری یکپارچه‌سازی صدا با عنوان LG Sound Sync برای اتصال تلویزیون ال‌جی به بلندگوی بلوتوث یا سیستم سینمای خانگی بهره ببرید تا تجربه صدا را شگفت‌انگیزتر و غوطه‌ورکننده‌تر از همیشه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.