اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

August 21, 2018
13:28 سه شنبه، 30ام مردادماه 1397
کد خبر: 93315

خبرپراکنی از احتمال تغییر در ساختار مدیریتی همراه اول: بذرپاش رئیس هییت مدیره و اخوان مدیرعامل همراه اول می شوند؟

تسنیم: مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از تغییرات قریب‌الوقوع احتمالی در مدیریت شرکت ارتباطات سیار ایران داد.
 
 
 
هم‌زمان با طرح موضوع تغییر در ساختار راهبری و مدیریتی اپراتور اول ارتباطی و احتمال جابجایی در برخی پست‌ها و سمت‌ها مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره این احتمالات نکاتی را مطرح کرد.
 
سیدجمال هادیان درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه انتخاب مدیر عامل از جمله وظایف هیئت مدیره است، اظهار کرد: براساس نص صریح قانون، هیئت مدیره و سهامدار عمده قادر به تغییر مدیر عامل هستند.
 
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: حالا اگر انتخاب فرد مورد نظر برای گزینه مدیر عاملی هماهنگ و متناسب با کار و اهداف کلان در نظر گرفته شده در این شرکت باشد، کارها سریع‌تر پیش می‌رود.
 
وی خاطر نشان کرد: اکنون هم بحث تغییر مدیر عاملی اپراتور اول را شنیده‌ام و حتی گفته شده آقای بذرپاش یکی از گزینه‌های احتمالی برای تصدی این پست است اما از گزینه‌های احتمالی دیگر خبری ندارم.
 
وی در پاسخ به این سوال که با طرح این موضوع، شنیده شده که ظاهرا سهامداران عمده اپراتور اول ارتباطی در تعاملات‌شان با دولت بار دیگر مانند چند سال گذشته نتوانسته‌اند به توافق برسند و از این حیث تصمیم به تغییر مدیر عاملی گرفته‌اند که مورد تأیید دولت هم بوده است؛ آیا این موضوع صحت دارد؟، گفت: گفت‌وگو و تعاملات همواره بوده و همچنان نیز وجود دارد.
 
هادیان ابراز کرد: مبنای گفت‌وگوهای ما همواره احترام متقابل بوده است و امیدواریم که از این پس هم همین باشد.
 
وی گفت: تمامی افرادی که در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت می‌گیرند، هدفی جز خدمت به مردم ندارند و در این راستا هر چه بتوانیم با یکدیگر هماهنگ‌تر و همراه‌تر باشیم و اختلاف سلیقه‌ها را با گفت‌وگو و تعامل حل کنیم، سریع‌تر می‌توانیم به این هدف دست یابیم.
 
به گزارش تسنیم، دی ماه سال گذشته حمید فرهنگ به عنوان مدیر عامل همراه اول جایگزین وحید صدوقی شد و اکنون با گذشت هفت ماه بحث تغییر وی مطرح شده است.
 
البته احتمال داده می‌شود با توجه به اینکه تغییرات همچنان قطعی نشده است، مهدی اخوان بهابادی که اکنون در جایگاه رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار است به عنوان مدیر عامل این شرکت و مهرداد بذرپاش جایگزین وی در ریاست هیئت مدیره شود ولی با این حال باید منتظر تصمیمات قطعی هیئت مدیره این شرکت بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.