بازی

فناوری اطلاعات

August 26, 2018
19:44 یکشنبه، 4ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93427

رونمایی از جدیدترین مانیتور خمیده گیمینگ سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس از جدیدترین مانیتور خمیده گیمینگ خود به نام CJG5 در نمایشگاه بازی‌های گیمزکام ۲۰۱۸ (Gamescom 2018) رونمایی کرد. سری جدید مانیتورهای سامسونگ مجهز به منطقه دید فوق عریض هستند که با شعار «دید بازتر، برد بیشتر» در این نمایشگاه در شهر کلن آلمان رونمایی شدند. این نمایشگاه بزرگترین رخداد بازی در جهان است که بصورت سالانه و با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت از ۵۰ کشور جهان برگزار می‌شود. 
مانیتور CJG5 در دو نسخه ۳۲ و ۲۷ اینچی عرضه شده و مجهز به فناوری‌های پشرفته دنیای بازی شامل رزولوشن بالای WQHD، نمایشگر منحنی، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و نرخ کنتراست بالا است. این مانیتور بدون حاشیه که در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۸ بصورت تجاری به بازار عرضه خواهد شد امکان تجربه‌ای روان و فراگیر از بازی را برای شما فراهم می‌کند. 
سئوگی کیم معاون مدیر بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «به دلیل افزایش شدید تقاضا برای مانیتورهای گیمینگ، ما به دنبال این بودیم که مجموعه‌‌ای از مانیتورهای گیمینگ را با قیمت‌های رقابتی عرضه کنیم تا تعداد بیشتری از کاربران بتوانند از فناوری‌های روز استفاده کنند. ما با تخصص فنی که حاصل سال‌ها تجربه ماست، تلاش می‌کنیم قابلیت‌های گیمینگ مانند رزولوشن WQHD و ۱۴۴ هرتز را توسعه دهیم زیرا بسیار مورد توجه بازار عمده قرار خواهد گرفت».
مانیتور CJG5 دارای رزولوشن WQHD (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰) است که تا چهار برابر بیشتر از رزولوشن HD بوده و تصاویری دقیق و واقعی را با رنگ مشکی تیره‌تر و سفید روشن‌تر در کنار رنگ‌های براق‌تر با کنتراست بالای ۳۰۰۰:۱ پیش چشم اهالی بازی قرار می‌دهد. این مانیتور دارای صفحه VA منحنی با سه وجه بدون حاشیه است که فراگیرترین تجربه گیمینگ را برای فرد فراهم کرده و در عین حال میزان خستگی چشم را به حداقل می‌رساند. انحنای 1800R این مانیتور باعث کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم فرد شده در نتیجه مانع خستگی چشم می‌شود. مانیتور CJG5 با شبیه‌سازی دید واقعی انسان به کاربر کمک می‌کند تا در زمان بازی، حتی پس از مدت‌های طولانی، بتواند نقطه تمرکز چشم خود را خیلی سریع تغییر دهد. 
سامسونگ همچنین در همکاری با شرکت‌هایی مانند یوبیسافت، PUBG، وارنر بروس، دیپ سیلور، اسکور انیکس و لاجیتک قصد دارد مجموعه‌ای از بازی‌ها را برای مانیتورهای گیمینگ خود از جمله مدل CJG5 عرضه کند. 
پائولو گومز، مدیر استودیوی بیگ‌مون شرکت دیپ‌سیلور می‌گوید «ما از همکاری با سامسونگ برای عرضه بازی Daker 18 در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ بسیار خوشحالیم. بزرگ‌ترین مانیتور گیمینگ QLED جهان یعنی مدل CHG90 با اندازه ۴۹ اینچی و صفحه فوق عریض به ما امکان داد تا بتوانیم زیبایی جهان بازی Daker 18 را به گیمرها نشان دهیم. این صحنه‌ها بر اساس مناظر طبیعی پرو، بولیوی و آرژانتین و با بالاترین کیفیت طراحی شده‌اند». 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.