اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

August 27, 2018
18:59 دوشنبه، 5ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93454

تفاهم‌نامه همکاری بانک خاور میانه و شرکت آسیاتک امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان بانک خاورمیانه و شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، توسط مدیران ارشد بانک خاورمیانه و شرکت آسیاتک امضا شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک، محمدعلی یوسفی‌زاده مدیر عامل آسیاتک ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به روند چرخه اقتصاد در دنیا، ادغام شرکت‌های موفق به جهت هم افزایی و استفاده از دانش، تکنولوژی تجربه و منابع مالی با هدف ارتقای کمی و کیفیت خدمات، چندین سال است که به‌صورت گسترده در تمامی صنایع مادر و زیربنایی آغاز شده و با موفقیت در حال ادامه است. 
 
وی افزود: موفقیت‌های به‌دست آمده در این زمینه، مدیون و مرهون تلاش مدیران سازمان‌ها، هوشمندی و آینده نگری شرکت‌ها، چشم پوشی از منافع انفرادی و تلاش در جهت دستیابی به ارزش افزوده مشارکتی و همچنین برخورداری از پشتوانه و منابع مالی غنی، قابل اطمینان و قانونی است.
 
مدیرعامل آسیاتک ادامه داد: با توجه به پتانسیل پروانه شرکت آسیاتک به‌عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و چشم انداز این شرکت در جهت تبدیل شدن به مطلوب‌ترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و همچنین فرصت‌های ادغام و تملیکی که در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌وجود آمده، همکاری با مجموعه بانکی می‌تواند در سرعت بخشیدن به روند توسعه اثرگزار باشد.
 
یوسفی‌زاده ادامه داد: در تفاهم‌نامه میان بانک خاورمیانه و شرکت آسیاتک زمینه‌های همکاری بسیار زیادی مورد بحث و بررسی و تفاهم قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به تامین سرمایه، مشاوره ادغام و تملیک، نقل و انتقالات سهام، تامین مالی، معاملات اوراق بهادار و بازارگردانی به عنوان برترین موارد یاد کرد.
 
وی اضافه کرد: بی‌شک آسیاتک و بانک خاور میانه از بازی گردانان جوان و توانای صنعت ICT و بانکداری به‌شمار می‌آیند و این همکاری میان دو مجموعه مقتدر در حوزه فعالیت خود، می‌تواند ضمن بروز چشم اندازهای روشنی در زمینه ادغام شرکت‌های فعال، پویا و صاحب دانش و تکنولوژی و تولد ابرشرکت‌های ارتباطی در کشور، آینده روشن تری را در حوزه تکنولوژی‌های ارتباطی رقم بزند.
 
مدیرعامل آسیاتک در پایان اظهار امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه باعث تسریع و تصریح در روند جذب سرمایه گذاری و ایجاد هم افزایی در صنعت شده و تجمیع دانش تخصصی با حمایت‌های مالی هوشمندانه بانکی، باعث رشد این صنعت و البته شرکت آسیاتک شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.