تلفن همراه

گجت

September 2, 2018
15:57 یکشنبه، 11ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93613

معرفی گجت‌های بی‌نام‌ونشان در ایفا ۲۰۱۸ / عکس

هرچند کمپانی‌های بزرگی مانند هواوی و سامسونگ و … سعی کردند رسانه‌ها را به دنبال خود کشانده و اخبار خود را در صدر قرار دهند، اما بودند کمپانی‌های بی‌نام‌ونشانی که گجت‌های متفاوت و کول خود را به معرض تماشا گذاشته و مورد استقبال هم قرار گرفتند.
 
در اینجا برخی از این ابزارهای متفاوت را باهم مرور می‌کنیم.
 
بالش هوشمند Somnox که خواب بهتری را به دارنده آن هدیه می‌کند.
 
 
 ربات پنجه طلا که چنگال‌های مکانیکی خود را به رخ دیگران می‌کشد اما در بازی شطرنج متوسط است.
 
 
پوشک هوشمند Opro9 SmartDiaper که مجهز به سنسور خاص بوده و به موبایل وصل شده و با اندازه‌گیری رطوبت و درجه حرارت به شما زمان تغییر پوشک بچه را می‌گوید.
 
 
نمایشگر انعطاف‌پذیر ساخت کمپانی Royole که با کیف‌دستی بانوان سِت شده است.
 
 
میکروفون Yeti Nano USB ساخت Blue Microphone به قیمت 99 دلار
 
 
جام جهان‌نما ساخت کمپانی Rollei که آینده را به شما نشان می‌دهد. البته آنچه می‌بینید مجموعه تصاویر ذخیره‌شده از بالا پایین جهان است.
 
 
واقعیت افزوده ساخت Merge Cube  که روی آی پد مکعب را به شکل‌های مختلف و متنوع نشان می‌دهد.
 
 لنز کلیپ دار OlloClip که به لباس می‌چسبد.
 
 
 
«از خواب بیدارکن» متفاوت!
با Sensorwake 2 می‌توانید غلاف را داخل دستگاه گذاشته و مثلاً با بوی قهوه از خواب بیدار شوید. اسانسهای مختلف را برای هر صبح زیبایتان انتخاب کنید و داخل دستگاه بیدارکن قرار دهید.
 
 
 
محصول chris ساخت کمپانی آلمانی Autolabs
اگر خودروی قدیمی دارید محصول chris ساخت کمپانی آلمانی Autolabs را به داشبورد یا شیشه خودرو وصل کرده و سیستم نویگیشن مدرنی را به‌صورت دستیار هوشمند در خودرو داشته باشید.
 
 
 
دوربین آنالوگ پلوراید +OneStep در سایز بزرگ 
 
 
 
گاو خورشیدی که کره و پنیر می‌دهد؟
کره و پنیر دستگاه‌هایی هستند که با انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند و سمبلیک هستند
 
  
 
تگ ردیاب که گاوها را پیدا می‌کند
 
 
 
هدبند هوشمند مخصوص خواب ساخت فیلیپس
 
 
ماسک ضد آلودگی هوا R-Pur
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.