تلفن همراه

گوشی

September 5, 2018
19:08 چهارشنبه، 14ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93716

فروش خیره‌کننده گوشی چینی تنها در پنج دقیقه!

شرکت چینی اوپو در نخستین روز از عرضه گوشی ارزان‌قیمت و پایین‌رده خود تنها در عرض پنج دقیقه توانست ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به‌فروش برساند.
 
به گزارش gsmarena، شرکت اوپو برخلاف اینکه هنوز در جهان شناخته شده نیست و طرفداران بازارهای جهانی را به خود جلب نکرده است، اما در کشور چین و هند موفق شده که طرفداران و کاربران زیادی را به سوی خود بکشاند.
 
هفته پیش زمانی که اوپو از گوشی هوشمند ارزان قیمت و پایین‌رده خود تحت عنوان ریل‌می ۲ (Realme ۲) رونمایی کرد، پیش‌بینی می‌شد با توجه به برچسب قیمت پایین آن به فروش نسبتا خوبی دست پیدا کند اما روز گذشته در نخستین روز از عرضه این گوشی، توانست تنها در عرض مدت پنج دقیقه بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.
 
به نظر می‌رسد این گوشی توانسته است با برچسب قیمت ۱۳۰ دلار توجه کاربران هندی بخصوص قشر ضعیف و متوسط جامعه را به خود جلب کند چراکه قابلیت‌های موردنظر و خوبی را با قیمت پایین عرضه کرده است، چیزی که برای بسیاری از کاربران محصولات تکنولوژی ایده‌آل محسوب می‌شود.
 
همواره از بزرگترین بازارهای فعال و موفق برای شرکت‌های چینی تولیدکننده موبایل همچون اوپو، بازار هند است که علاوه بر جمعیت بالای تعداد کاربران، از سلایق و تنوع خاصی برخوردار است که این امر می‌تواند به شرکت‌های تولیدکننده موبایل در عرضه محصولات گوناگون کمک به‌سزایی کند.
 
اما از مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۴۵۰ کوالکام، دوربین دوگانه‌ ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی، سیستم عامل اندروید اوریو (نسخه ۸.۰ اندروید)، باتری ۴۲۳۰ میلی آمپرساعتی، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ داخلی اشاره کرد. این گوشی همچنین در پنل پشتی خود از الگویی الماس مانند بهره گرفته است که با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب، به رنگ‌های مختلف درمی‌آید.
 
هم‌اکنون این گوشی تنها دو رنگ مشکی و قرمز روانه بازار شده و قرار است تا ماه اکتبر رنگ آبی آن نیز عرضه شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.