بازار سرمایه

مخابرات فضایی

September 27, 2018
13:58 پنجشنبه، 5ام مهرماه 1397
کد خبر: 94134

پرداخت 2500 میلیارد تومان تسهیلات به فناوری های نوین توسط پست بانک ایران

 
مدیرعامل پست بانک با اشاره به پرداخت پست بانک تسهیلات به مناطق محروم گفت: تاکنون 2500 میلیارد تومان تسهیلات، از سوی پست بانک به فناوری های نوین تخصیص داده شده است.
 
خسرو  فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در  جلسه کارگروه مشترک پست بانک، سازمان فضایی و پژوهشگاه فضایی با ارائه گزارشی از توانمندی های پست بانک، بخش ICT را از بخش های پر ظرفیت اقتصاد کشور دانست و گفت: پست بانک در توسعه صندوق های خطر پذیر و تامین مالی طرح های ICT فعال است.
 
وی افزود: پست بانک به عنوان عضو دائم کارگروه اشتغال دولت، عملکرد خوبی در حوزه توسعه اشتغال به ویژه در مناطق محروم دارد و هر خدمتی که مردم شهر می گیرند در حوزه پولی و بانکی، ما در روستاها هم ارائه می کنیم.
 
مدیرعامل پست بانک  با اشاره به نصب حدود ATM  دو هزار در روستاها تصریح کرد: پست بانک از نظر شفافیت هم یکی از بانک های برتر کشور است .
 
فرحی تامین مالی طرح های حوزه فناوری اطلاعات را از اولویت های این بانک دانست و افزود: برای رونق بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون حدود 2500 میلیارد تومان به حوزه ICT تسهیلات داده ایم .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.