اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

October 3, 2018
20:41 چهارشنبه، 11ام مهرماه 1397
کد خبر: 94310

رئیس سندیکای مخابرات خواستار افزایش تعرفه خدمات تلفن ثابت شد

رئیس سندیکای مخابرات ایران تاکید کرد:باید برای اصلاح تعرفه های اپراتورهای ثابت فکری شود .لازم است این شرکت ها درآمد مناسب داشته باشند تا بخش ثابت ارتقا پیدا کند زیرا زیرساخت اصلی فاوا تلفن ثابت است.
 
 
فرامرز رستگار صبح امروز در مراسم افتتاحیه تلکام ۲۰۱۸ اظهار کرد: در ماه های گذشته اتفاقاتی رخ داد که خوشایند نبوده و کارخانه ها و شرکت ها در حال تعطیلی هستند.البته همچنان در این فضا ۲۶ طرح تازه نیز شکل گرفته است.اینکه در رکود ۲۶ طرح پیشرفته متناسب با کشورهای پیشرفته رونمایی می شود اتفاق خوبی است و امروز شرکت ها متوجه شده اند مغز و قلب شرکت ها آر اند دی است.همه ما این روزها را دیده ایم و از این شرایط عبور خواهیم کرد اما در این اوضاع افرادی که به تحقیق توجه داشته باشند در بازار موفق خواهند بود.
 
رستگار همچنین اظهار کرد:تعداد این طرح های نوآورانه تا پایان سال به ۴۰ عدد رسیده و به هدفگذاری هفته ای یک طرح نوآورانه نزدیک خواهیم شد.دیگر نباید فاوا در ذهن مردم صنعتی کهنه و گران باشد .امروز تک تک اپراتورها شاهد هستند ما دیگر خیلی مشکل فنی نداریم و تنها نیاز به یک گفتمان مشترک داریم.
 
وی ادامه داد: با این وجود در بازار دو اپراتور داریم که دست آنها به جیبشان رسیده و می توانند خرید کنند اما بقیه فعالان عرصه فاوا چنین توانی ندارند .مشکلات این بخش با وام سه میلیونی حل نمی شود و ما می بینیم این اپراتورها چقدر مشکل دارند.اینکه با این شرایط هنوز اپراتورهای ثابت ما می توانند فکر کرده و به فکر ارائه سرویس باشند کار بزرگی است
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.