اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 5, 2018
0:13 جمعه، 13ام مهرماه 1397
کد خبر: 94347

احتمال بازگشت نحوه محاسبه تعرفه‌های مخابرات از دقیقه به پالس

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: حکم دیوان عدالت اداری هزار میلیارد تومان ارز درآمد مخابرات را کم کرده که برای جبران کاهش درآمد،‌ تعرفه‌ها افزایش پیدا می‌کند.
 
 
sadri.jpg
 
مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهار نظر وزیر ارتباطات اعلام کرد:‌ برای جبران کاهش درآمد مخابرات راهی جز افزایش تعرفه‌ها نمانده، گفت: درآمد شرکت مخابرات ایران 6 هزار و 200 میلیارد تومان بود که سه حکم دیوان عدالت اداری درباره آبونمان معوقه کارگزاران روستایی و پرداخت رفاهیات کارکنان هزار میلیارد تومان درآمد را کاهش داده است.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعرفه‌های مخابراتی دوبرابر خواهد شد گفت:درباره این موضوع پس از بررسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اظهار نظر می‌کنیم و هزینه‌ها و تعرفه‌ها باید محاسبه شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت:‌ اما یک پیشنهاد این است که تعرفه‌های مخابراتی به حالت قبل که به صورت پالسی بود برگردد. در حال حاضر تعرفه‌های مخابرات به صورت یکسان و دقیقه‌ای محاسبه  می‌شود.
 
صدری خاطرنشان کرد: طبق ماده 91 قانون وزارت ارتباطات می‌تواند به رئیس دیوان عدالت اداری برای بررسی مجدد حکم دیوان درخواست دهد که این درخواست ارائه شده اما این هیأت متشکل از 100 قاضی است که تصمیم‌گیری در آن دشوار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.