اپراتورها

تلفن همراه

October 12, 2018
14:43 جمعه، 20ام مهرماه 1397
کد خبر: 94538

وزارت ارتباطات: اپراتورها خدمات رایگان به زائران اربعین ارائه می دهند

 
دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی با بیان اینکه در راستای انجام مسوولیت های اجتماعی اپراتورهای تلفن همراه خدمات رایگان به زائران اربعین ارائه می کنند گفت: بسته های فرهنگی در پیاده روی اربعین به صورت رایگان به زائران ارائه می شود.
 
 
سید فرزاد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی در حاشیه نشست «خیرین عاشورایی و فعالین اربعین حسینی» گفت: با تاکید وزیر ارتباطات، سومین جلسه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی پیرامون پیاده روی اربعین باهدف ارتقاء فرهنگی، غنی سازی محتوایی و  فرهنگی مراسم راهپیمایی اربعین  برگزار شد.
وی با اشاره به دستگاه های حاضر در این جلسه تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگانی از صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، بعثه مقام معظم رهبری و خیّران عاشورایی، فعالان و تشکل‎های مردم نهاد اربعینی، اپراتورهای تلفن همراه و سازمان های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
 
نجات نیا درباره نحوه پوشش ارتباطی در اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تلاش‎های زیادی برای مناسبات پوشش ارتباطی و اینترنتی  زائران از طرف ایران انجام شده است و هم اکنون نمایندگانی از  شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات رادیویی در بغداد در حال مذاکره با اپراتورهای عراقی برای خدمات ارتباطی مسیر پیاده روی نجف-کربلا هستند.
 
وی تصریح کرد: با تاکید وزیر ارتباطات و نگاه فرابخشی به کارهای محتوایی اربعین حسینی، حمایت از طرح های جامع در حوزه اربعین در دستور کار قرار گرفت.
 
دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات مردمی درباره طرح های جامع در حوزه اربعین افزود: طرح‌هایی مانند؛ اربعین پژوهی، نائب‎الشهید، اپلیکشن‎های راهنمای زائر ، راه حسین، گمشدگان و… توسط تشکل‌های مردم نهاد ارائه شده و مورد بررسی قرار گرفته است که طی چند روز آینده حمایت لازم از آنها انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی اپراتورهای تلفن همراه خدماتی را در قالب پیامک به مردم ارائه می‌دهند خاطرنشان کرد: آگاهی بخشی پیرامون امنیت، بهداشت ، سلامت و غیره بسته‎های فرهنگی و آشنایی بیشتر با پیاده روی اربعین وتسهیل در امور زائران از سوی اپراتورهای تلفن همراه به صورت رایگان به زائران ارائه می شود.
 
نجات نیا با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه برای آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و آموزش زائران از مبدا با هماهنگی ستاد مرکزی اربعین و کمیته فرهنگی-آموزشی ستاد همکاری های لازم را انجام می دهند افزود: بستر مناسبی برای دسترسی و ارتباط مشترکان با برنامه های ستاد مرکزی اربعین فراهم شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.