تلفن همراه

گوشی

October 13, 2018
16:17 شنبه، 21ام مهرماه 1397
کد خبر: 94620

هواوی در لیست برترین برندهای سال 2018

جدیدترین رده بندی ارزش برندهای بزرگ دنیا توسط شرکت معتبر Interbrand با عنوان Best Global Brand 2018 منتشر شد. در این لیست هوآوی با پیشرفت 2 رتبه نسبت به سال گذشته و افزایش 14% ارزش نام تجاری خود توانست با تخمین ارزش 7.6 میلیارد دلار جایگاه 68 این لیست را از آن خود کند.
 
رتبه 68 شرکت هوآوی در این لیست جایی معنا پیدا می‌کند که توجه کنیم چه برندهایی بعد از هوآوی با ارزش کمتری در این لیست قرار گرفته‌اند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
Master Card
Ferrari
KIA
FedEx
KFC
Dior
LandRover
Panasonic
CATERPILLAR
و . . .
Huawei به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه زیرساخت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) و تولید تجهیزات هوشمند خود را متعهد به فراهم کردن فناوری های دیجیتال برای کاربران خانگی و سازمانی می‌داند تا در ایجاد رویای دنیای سراسر متصل به هم سهم قابل توجهی داشته باشد. ژآنگ هونگچی، مدیر ارشد بازاریابی هوآوی در این ارتباط گفت: "امروزه پیشرفت روزافزون چرخه صنعتی بر اهمیت تکنولوژی‌هایی از قبیل هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، 5G و فناوری‌های ابری می‌افزاید. هوآوی توانسته است با یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی با شبکه‌های ابری و دستگاه‌های هوشمند خود تجربه‌ای بهتر و با ارزش‌تر را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد."
 
در حال حاضر، 211 شرکت درلیست Global 500 Fortune – و 48 شرکت از 100Fortune  – در حال همکاری با Huawei هستند. به علاوه هواوی با گسترش شبکه 5G با 50 شریک تجاری خود در این حوزه در سراسر جهان همکاری می‌کند.
 
 Huawei در سال جاری با سری Huawei P20 خود بار دیگر استانداردهای جدیدی در بخش دوربین گوشی‌های هوشمند تعریف کرده و توانست بازخوردهای مثبتی را در سراسر جهان دریافت کند و جایگاه خود را به عنوان یکی از رهبران گوشی‌های پرچم‌دار در بازار جهانی تثبیت کند. جدیدترین گوشی‌های سری Mate یعنی Huawei Mate 20 هم که اولین سری گوشی‌های هوآوی با چیپ جدید Kirin 980 هستند در تاریخ 16 اکتبر در لندن رونمایی می‌شود. Huawei همچنین با ارائه نوآوری‌های دیگر در زمینه افزایش پهنای باند تلفن همراه و دستگاه‌های هوشمند خانگی تلاش کرده است تجربه‌ای هوشمند و دیجیتال را برای خانواده ها در سراسر جهان به ارمغان آورد.
 
نوآوری دیگر هوآوی تکنولوژی  HUAWEI CLOUD با توسعه زیرساخت‌های ابری است با سرویس‌های ابری پایدار، قابل اطمینان، امن فعالیت می‌کند. HUAWEI CLOUD بیش از 120 سرویس و 60 راه حل را در 16 دسته گنجانده است و با تلفیق آنها با هوش مصنوعی، کارایی بیشتری آنها بخشیده است.
 
Huawei همچنین به طور فعالانه تکنولوژی ها و روش های کسب و کار جدید را دنبال  و باهمراهی شرکای تجاری خود به نوآوری ادامه می‌دهد تا بتواند یک جهان کاملا متصل و هوشمند ایجاد کند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.