بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

October 23, 2018
13:53 سه شنبه، 1ام آبانماه 1397
کد خبر: 94948

سامسونگ موبایل مخصوص بازی می سازد

گزارش های مختلفی نشان می دهد که سامسونگ در حال ساخت موبایلی مخصوص بازی های رایانه ای است.
 
به گزارش بی جی آر،  در حال حاضر بسیاری از تولید کنندگان موبایل، تلفن های هوشمندی مخصوص بازی های رایانه ای عرضه کرده اند. در همین راستا سامسونگ نیز از این غافله عقب نمانده است.
 
از سوی دیگر این شرکت مشغول ساخت واحدپردازش گرافیکی( GPU) مخصوص خود است.
 
 روز گذشته  Ice Universe یکی از افرادی که اخبار سامسونگ راپیگیری می کند، پیامی کوتاه در Weibo منتشر کرد. طبق این پیام، سامسونگ مشغول ساخت یک موبایل مخصوص بازی های رایانه ای است. در همین راستا مشغول آزمایش S-GPU است تا آن را در موبایل مذکور استفاده کند.
 
چند ماه قبل نیز  وب سایت SamMobile ینیز گزارش داد این شرکت مشغول ساخت موبایل مخصوص بازی های رایانه ای است. در آن زمان هیچ جزئیاتی درباره GPU موبایل منتشر نشده است.
 
 هنوز مشخص نیست سامسونگ از چنین موبایلی رونمایی خواهد کرد یا اصلا چه نامی برای آن انتخاب کرده است. موبایل های مخصوص بازی های رایانه ای ویژگی هایی مانند دستگاه ه
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.