بازار سرمایه

October 29, 2018
9:23 دوشنبه، 7ام آبانماه 1397
کد خبر: 95115

استارت‌آپ بوشهری قرارداد بین المللی امضا کرد

  
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به حضور استارت‌آپ های استانی در نمایشگاه جیتکس 2018 گفت: استارت‌آپ بوشهری شرکت کننده در این نمایشگاه توانست با حضوری موفق، چندین قرارداد همکاری بین المللی را امضا کند.
 
 
علی سملیان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از حضور استارت آپ بوشهری در نمایشگاه فناوری جیتکس دوبی، خبر داد و گفت: یکی از روش های حمایت از شرکتهای نوپا و فعال، تسهیل حضور آنها در نمایشگاه های بین المللی است.
 
 
سملیان یکی از دستاوردهای حضور در چنین نمایشگاه هایی را کسب تجربه و صادرات فناوری به کشورهای مختلف دانست و اظهار کرد: در همین راستا با همکاری دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور جوانان و این اداره کل، یکی از شرکتهای نوپای استان بوشهر به نمایشگاه بین المللی جیتکس دوبی اعزام شد. 
 
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ادامه داد: این استارآپ با حضور در نمایشگاه جیتکس 2018 موفق شد چندین قرارداد همکاری بین المللی را امضا کند که دستاورد بزرگی در این حوزه محسوب می شود.
 
وی با تاکید بر لزوم حمایت از شرکتهای نوپا  افزود: حمایت از کسب و کارهای نوپا چندین سال است که با همکاری این اداره کل و سایر مجموعه های استانی در حال پیگیری است و می توان ادعا کرد که در سال 97 حمایت از تیمهای نوپا به اوج خود رسیده است.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر به استقرار شتابدهنده بزرگ کشوری در استان، سرمایه گذاری بر روی ایده ها و شرکتها، همکاری و حمایت از برگزاری رویدادهای کارآفرینی هدفمند، تصویب بیش از 23 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغالزایی در روستاها و مناطق عشایری و تشکیل کمیته استانی وام وجوه اداره شده برای طرحهای فناورانه اشاره کرد و گفت: لازم است تیم ها و شرکتهای استانی جهت بهره مندی از این شرایط مرتبا اخبار و فضای اطلاع رسانی حوزه  ICT و سایت  اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر را رصد کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.