تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 29, 2018
13:42 دوشنبه، 7ام آبانماه 1397
کد خبر: 95157

افتتاحیه نمایشگاه CES 2019 با سخنرانی مدیر فناوری ال جی

دکتر I.P. Park رئیس و مدیر بخش فناوری ال‌جی در سخنرانی افتتاحیه نمایشگاه CES 2019 در مورد خط ‌مشی این نمایشگاه صحبت خواهد کرد. سخنرانی دکتر پارک در ساعت 18:30 دقیقه 7 ژانویه در سالن MGM Park لاس‌وگاس انجام خواهد شد.
دکتر پارک در اولین سخنرانی افتتاحیه ال‌جی در نمایشگاه CES در مورد «هوش مصنوعی برای زندگی بهتر» صحبت می‌کند. او در مورد هوش مصنوعی و چشم‌انداز جدید آن بر پایه تحول، اتصال و فناوری منبع باز صحبت کرده و از اینکه چگونه زندگی مشتریان را عوض خواهد کرد می‌گوید. او همچنین در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی زندگی مشتریان را در خانه، جاده و محل کار بهتر می‌کند صحبت کرده و به اینکه چگونه این فناوری کل زندگی ما را تحت تاثیر خواهد داد اشاره می‌کند. در این سخنرانی در مورد جایگاه ال‌جی و پیشرو بودن این برند به عنوان شرکتی نوآور برای سبک زندگی مدرن نیز صحبت می‌شود.
دکتر پارک به عنوان رئیس و مدیر بخش فناوری ال‌جی، نوآوری در زمینه هوش مصنوعی را به عنوان موتور اصلی پیشرفت ال‌جی می‌شناسد. او با بیش از 30 سال سابقه در زمینه تحقیق و توسعه، رباتیک، ارتباطات و صنایع نرم‌افزاری، به عنوان برترین مدیر فناوری دنیا شناخته می‌شود که توانسته رهبری تیمی را برای ترکیب سخت‌افزارهای قدیمی با فناوری‌های مبتنی بر نرم‌افزار بر عهده بگیرد.
دکتر پارک می‌گوید: نمایشگاه CES 2019 نقطه عطفی در زمینه توسعه هوش مصنوعی و به کارگیری آن در زندگی روزمره کاربران خواهد بود. در نمایشگاه CES من خواهم گفت که در ال‌جی، استراتژی ما بر پایه رسیدن به فرای انتظارات است تا زندگی روزمره کاربران با هوش مصنوعی ارتقا پیدا کند.
آقای Gary Shapiro ، رئیس و مدیرعامل انجمن فناوری‌های مصرفی (CTA) می‌گوید: ال‌جی یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه هوش مصنوعی بوده که تقریبا همه حوزه‌های مهم فناوری مثل سلامت، کشاورزی، حمل و نقل، مهندسی و غیره را پوشش داده است. ما بسیار مشتاقیم که توانسته ایم میزبان دکتر پارک به عنوان اولین سخنران ال جی در مراسم افتتاحیهCES  باشیم و بی صبرانه منتظریم تا صحبت‌های ایشان در مورد آینده هوش مصنوعی که زندگی، کسب و کار و ارتباطات ما را عوض خواهد کرد را بشنویم.
در نمایشگاه CES 2019 حدود 4500 شرکت فناوری‌های خود را در 20 دسته متفاوت به نمایش میگذارند که قرار است زندگی، کار و حتی سبک بازی کردن ما را تغییر دهند. در این نمایشگاه آخرین فناوری‌های متحول کننده مثل 5G ، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و افزوده، خانه هوشمند، شهر هوشمند، هوش مکانیکی و غیره به نمایش در خواهند آمد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.