سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

October 29, 2018
15:44 دوشنبه، 7ام آبانماه 1397
کد خبر: 95176

عکس های خود را فناورانه ویرایش کنید

این روزها به یمن وجود گوشی‌های هوشمند، همه ما تعداد زیادی عکس داریم که شاید پس زمینه برخی را دوست نداشته باشیم یا اینکه آرزو کنیم میزان نور عکس ما کمتر یا بیشتر باشد.
اگر شما هم با چنین مشکلاتی مواجه هستید بهتر است بدانید برای حل مشکلات عکس و ویرایش تصاویر، راهکارهایی فناورانه وجود دارد.  یکی از نرم افزارهای کاربردی در این زمینه، Corel PaintShop Pro است که با کمک آن می‌توانید به ویرایش تصاویر بپردازید. افکت‌های زیبا و حرفه‌ای و امکان روتوش مناسب عکس، بخشی دیگر از ویژگی‌های این نرم افزار محسوب می‌شود.
از سوی دیگر می‌توانید سایه‌های عکس را روشن کنید بدون اینکه باقی بخش‌های عکس تغییر کند و حذف پس زمینه از بین موها نیز با کمک این نرم افزار امکانپذیر است.  این نرم افزار قدرتمند اما ساده، یک محیط کاری با طراحی جدید و زیبا را در اختیار شما قرار می‌دهد و پنل نمایش اطلاعات عکس نیز در مقابل چشمان شماست. همچنین باید گفت که در صورت استفاده از این نرم افزار حتی می‌توانید از دو مانیتور بهره بگیرید تا روی یک مانیتور، عکس‌ها را مدیریت کنید و روی مانیتور دیگر هم به ویرایش عکس‌ها بپردازید.
از دیگر ویژگی‌های نرم افزار، این است که با دوربین‌های DSLR کاملاً سازگاری دارد و با کمک آن می‌توانید تصاویر منحصر به فردی را خلق کنید و آنها را تنها با یک کلیک به‌صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارید.
این نرم افزار همچنین به قابلیت Smart Craver مجهز است که با کمک آن می‌توان با کیفیت بسیار بالا و حرفه‌ای، اشیا را از روی عکس حذف کرد. تعمیر خط و ترک‌های روی عکس و همچنین ترکیب عناصر موجود در چندین عکس از یک صحنه برای ساخت تصویری کامل از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار است.در صورتی که شما هم علاقه‌مند هستید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.