اپلیکیشن

تلفن همراه

October 31, 2018
16:56 چهارشنبه، 9ام آبانماه 1397
کد خبر: 95257

دسته بندی هوشمندانه اطلاعات با اپلیکیشن Evernote

با توجه به اینکه روزانه حجم گسترده‌ای از اطلاعات ایجاد می‌شود، مطمئناً دسته‌بندی و نگهداری این دیتا و اطلاعات گاه می‌تواند برای کاربران دردسرساز شود به‌همین دلیل هم فعالان عرصه فناوری به‌دنبال راهکارهایی برای حل این مشکل بوده‌اند. یکی از راهکارهای مناسب، اپلیکیشن Evernote است.
با کمک این نرم افزار می‌توانید متن‌های مورد نظر خود را به یک منبع خاص مثل جدول، عکس و… ارتباط دهید چرا که این اپلیکیشن از فرمت‌های مختلف متن، صفحات وب، ایمیل، یادداشت‌های دست نویس، تصاویر و… پشتیبانی می‌کند؛ حتی می‌توانید برای یک عکس خاص توضیح بنویسید و آن را برای خود ذخیره کنید، مثلاً از محصولاتی که در فروشگاه‌ها قرار دارد عکس بگیرید و اطلاعات آنها را در کنارشان ذخیره کنید. ازسوی دیگر این اپلیکیشن از قدرت همگام‌سازی فوق‌العاده‌ای برخوردار است یعنی اگر آن را روی رایانه خانگی، تلفن هوشمند یا تبلت خود نصب کنید، همه اطلاعات موجود با استفاده از فناوری ابر(cloud) و اینترنت، بین ابزارهای مختلف همگام می‌شود تا اگر به‌عنوان مثال در یادداشت‌های خود در لپ تاپ‌تان دست ببرید این تغییرات را در گوشی هوشمند یا رایانه خانگی خود نیز ببینید.
البته این اپ یک قابلیت منحصربه فرد دیگر هم دارد و آن هم اینکه با انتخاب گزینه یادداشت‌های محلی (Local) می توانید مانع اشتراک‌گذاری اطلاعات محرمانه‌تان در فضای ابری شوید. ازآنجا که در زندگی‌های پرشتاب امروزی ممکن است گاه  قرارها، خاطرات و… را از یاد ببریم، این اپلیکیشن به این موضوع نیز ورود کرده و با کمک آن، دیگر کارهای روزانه خود را فراموش نمی‌کنید.
مجهز شدن به سیستم یادآوری صوتی، برنامه‌ریزی و پیگیری برنامه‌های سفر، بلیت هواپیما و گذرنامه نیز بخشی دیگر از توانمندی‌های این اپلیکیشن محسوب می‌شود. با کمک این نرم افزار همچنین امکان به اشتراک گذاشتن مستقیم یادداشت‌ها در فیس‌بوک و توئیتر را نیز دارید. این اپلیکیشن را می‌توانید به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های اپ اندرویدی، ios، ویندوز، بلک بری و ویندوز 10 بارگذاری کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.