رگولاتوری

November 19, 2018
10:12 دوشنبه، 28ام آبانماه 1397
کد خبر: 95705

تماشاکنید: اعطای مجوز به ۱۷ رسانه صوت و تصویر توسط رگولاتوری صدا و سیما!

 

مجوز فعالیت ۱۷ رسانه فعال صوت و تصویر در مراسمی به مدیران این رسانه‌ها اعطا شد.
 
اعطای مجوز به ۱۷ رسانه فعال صوت و تصویربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ این مجوز را سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر به این رسانه‌ها اعطا کرد.
 
رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر در این مراسم گفت: این سازمان شعاری را برای خودش تعریف کرده است که پس از یک دوره ۳ تا ۵ ساله محتوای فضای مجازی ۳ ویژگی شاخص شامل سالم، صحیح و پاک بودن را داشته باشد، زیرا محتوای فضای مجازی ترکیبی از مواد مضر و مفید است.
 
لطف الله سیاهکلی افزود: در بسیاری از کشور‌های پیشرفته قوانین و مقررات دقیقی برای فضای مجازی وجود دارد و ما نیز می‌توانیم در ذیل قانون به صورت درست و منطقی کسب و کار خوبی داشته باشیم و به مخاطبان کمک کنیم تا نیازمندی‌های خود را دریافت کنند.
 
وی با بیان اینکه همه باید یاد بگیریم که در قالب قانون کار کنیم گفت: رسانه‌هایی که از امروز مجوز دریافت می‌کنند تبلیغ آن‌ها در تلویزیون آزاد و رایگان است.
 
سیاهکلی افزود: تلاش داریم در ماه‌های آینده فعالیت در خصوص معرفی و حمایت از استارتاپ‌ها را آغاز کنیم.
 
در دوره‌های قبلی اعطای مجوز به فعالان رسانه‌های صوت و تصویر ۲۷ رسانه با فعالیت ناشر محور و کاربر محور توانسته بودند مجوز فعالیت دریافت کنند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.