اپراتورها

تلفن همراه

November 19, 2018
14:04 دوشنبه، 28ام آبانماه 1397
کد خبر: 95736

معاون خدمات مشتریان و مدیرکل دفتر مدیرعامل همراه اول تغییر کرد

fullsize_ffaab8e163549ba432bab45796f1d298.jpg

سعید مارکلایی، به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول معرفی شد.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با صدور حکمی از سوی مدیرعامل، سعید مارکلایی به عنوان معاون جدید خدمات مشتریان همراه اول منصوب و اصغر کاظمی اسفه با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در همراه اول از این سمت خداحافظی کرد.
 
مارکلایی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف است، دکترای حرفه ای خود را در رشته مدیریت کسب و کار دانشگاه شهید بهشتی دنبال کرده است.
 
وی سوابقی همچون «عضو هیأت مدیره شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران»، «مدیرعامل و عضو هیأت مدیره گروه مهسان(توسعه فناوری های هوشمند و مدیریت)»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت امداد خودرو سایپا»، «مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمات بیمه ای رایان سایپا»، «معاون برنامه ریزی و توسعه مرکز مدیریت و آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت»، «مدیرعامل شرکت توسعه فناوری های هوشمند اتیک پارس(شرکت فناپ)، «مشاور مدیرعامل و مدیر SBU سلامت هوشمند در شرکت فناپ(بانک پاسارگاد)» را در کارنامه خود دارد.
 
همچنین در انتصاب دیگری مهدی کشاورزیان به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل اپراتور اول منصوب شد. 
 
گفتنی است با مصوبه هیات مدیره، همراه اول به صورت داوطلبانه قانون منع به کارگیری بازنشستگان که از سوی دولت ابلاغ شده است را اجرا می کند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.