بازی

فناوری اطلاعات

November 21, 2018
15:42 چهارشنبه، 30ام آبانماه 1397
کد خبر: 95787

بهترین بازی‌های موبایلی سال ۲۰۱۸

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۸، سایت‌های مختلف حوزه فناوری اقدام به معرفی محبوب‌ترین یا بهترین محصولات این حوزه در بخش‌های گوناگون کرده‌اند. با توجه به دسترسی و امکان استفاده راحت بازی‎های موبایلی که باعث شده در سال‌های اخیر به یک صنعت پرفروش تبدیل شود، سایت «سی نت» نیز در آخرین گزارشی که منتشر کرده به بهترین بازی‌های موبایلی در سال ۲۰۱۸ اشاره داشته است.
 
ماجراجویی آلتو (Alto’s Adventure)
ورزش اسنــوبوردینــگ با سرعت بالا، یک ورزش هیجانی است که در بازی Alto’s Adventure به طرز شگفت‌انگیزی آرامش‌بخش و گیرا به تصویر کشیده شده است. این بازی به راحتی و تنها با یک لمس قابل هدایت است و چندین شخصیت جذاب دارد که برای دسترسی به همه آنها باید پول پرداخت کنید. در این بازی مناظر زیبای کوهستانی به تصویر کشیده شده و روز و شب نیز تغییر می‌کند. به علاوه موسیقی گیرای این بازی، نیاز به داشتن هدفون را دو چندان می‌کند. این بازی از جمله گیم‌هایی است که باید روی هر گوشی هوشمندی وجود داشته باشد. این بازی در پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس بوده و نسخه اندرویدی آن رایگان است.
 
 اودیسه آلتو (Alto’s Odyssey)
نسخه جدید سری Alto’s Adventure، جدیدا منتشر شده و Alto’s Odyssey نام دارد که فضای جدید و رویایی‌تری دارد. با وجود اینکه نسخه اصلی این بازی، همچنان بسیار جذاب است، نسخه جدید نیز جذابیت کمی ندارد. در این نسخه مکان‌های جدید برای کشف کردن اضافه شده و همچنین قابلیت «Zen Mode» نیز ارائه شده که تصویر و صدای بسیار زیبایی دارد. اگر قصد دارید از بین این لیست، یک بازی را انتخاب کنید، در دانلود Alto’s Odyssey شک نکنید. در حال حاضر این بازی فعلا فقط روی پلت‌فرم آی‌او‌اس در دسترس است.
 
 PUBG Mobile
PlayerUnknown Battlegrounds (PUB G)i برای موبایل، یک گیم با ژانر شوتر و هیجانی است. در این بازی به همراه 99 بازیکن دیگر، در یک جزیره تنها مانده‌اید و از بین 100 بازیکن، یک نفر باید زنده بماند. اما نکته جالبی که در نسخه موبایل این باز‌ی فوق‌العاده محبوب وجود دارد این است که روی گوشی‌های هوشمند بهترین تجربه را نسبت به دیگر پلت‌فرم‌ها برای کاربر عرضه می‌کند. نسخه اصلی بازی مخصوص پی‌سی است و دقیقا مشابه آن، در نسخه موبایلی نیز باید با چتر نجات فرود بیایید، دنبال مهمات بگردید و تمام تلاش خود را بکنید تا زنده بمانید. می‌توانید در این جنگ، تنهایی وارد شوید یا یک تیم ۴ نفره ساخته و همراه آنها مشترکا بجنگید. مراقب باشید، این بازی به شدت اعتیادآور است. این بازی در حال حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس بوده و رایگان است.
 
Battlelands
بازی جذاب Battlelands نیز از ژانر هیجانی شوتینگ و مشابه بازی قبلی است ولی ظاهر و گرافیک ساده‌تری دارد. بازیکن، جزیره خود را انتخاب کرده و با چتر نجات وارد آن می‌شود. وی باید دنبال اسلحه و مهمات بگردد و در کمین دشمنان بنشیند. نکته جالب این بازی آنجاست که به ندرت بیشتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. نسخه اصلی بازی رایگان است ولی داخل بازی امکان خرید ویژگی‌های ظاهری کاراکتر و دیگر متعلقات امکان‌پذیر است. این بازی در حال حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس بوده و رایگان است.
 
Shadowgun Legends
گیم‌های موبایلی کلا کیفیت و گرافیک بازی‌های کنسولی را ندارند اما با Shadowgun Legends، گیمی بسیار شبیه بازی‌های باکیفیت بالای کنسولی را در اختیار دارید. این بازی در سبک شوتینگ تک نفره، شاید در نوع خود بهترین بازی مخصوص موبایل باشد. شما یک مقر اصلی دارید که بیشتر به یک شهر شبیه است که می‌توانید داخل آن مهمات و اسلحه‌های جنگی بخرید، یا قمار کنید و پول به دست بیاورید و خیلی کارهای دیگر. آیتم‌های زیادی برای خرید از داخل بازی امکان‌پذیر است. بازیکن باید ماموریت‌های داخل بازی را به انجام برساند، پازل‌های فرعی را بازی کند و برای دستیابی به محبوبیت بیشتر، با دشمنان بجنگد و آنها را شکست دهد. این بازی شباهت زیادی به بازی Destiny مخصوص کنسول دارد. این بازی در حال حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس بوده و رایگان است.
 
Riptide GP: Renegade
این بازی از آن دسته بازی‌هایی است که ارائه آن در موبایل غیرممکن به نظر می‌رسید زیرا گرافیک این بازی به طرز خارق‌العاده‌ای بالاست. در این بازی مسابقه‌ای مخصوص جت اسکی، با رقیبان دیگر مسابقه می‌دهید و حتی می‌توانید حرکات نمایشی اجرا کنید. این بازی در حال حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس است.
 
Hearthstone
فرمت موبایل برای بازی‌های Card Game عالی است و اگر دنبال بهترین بازی جمع‌آوری کارت هستید، بهتر از Hearthstone پیدا نمی‌کنید. این بازی، با تِم بازی World of Warcraft ساخته شده و استایل‌های بازی زیادی در آن موجود است.  گزینه‌های بازی تک نفره یا چند نفره نیز وجود دارد. این بازی انعطاف زیادی دارد و بازیکن هر طور که بخواهد می‌تواند آن را بازی کرده و لذت ببرد. نسخه جدید این بازی به زودی در نهم آوریل عرضه خواهد شد. این بازی در پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس بوده و رایگان است.
 
Sword & Sworcery EP
بازی Superbrothers: Sword & Sworcery EP اولین‌بار بیست‌وچهارم مارس 2011 منتشــر شــد و تا به امروز یکی از بهترین بازی‌های پیکسلی موبایلی محسوب می‌شود. تِم این بازی عجیب، جذاب، زیبا و ماجرایی است و داستان درمورد ماجراجویی رقم می‌خورد که باید ماموریت‌های رمزآلود زیادی را انجام دهد. موسیقی این بازی نیز عالیست و گرافیک استثنایی آن، الهام بخش خلق بازی‌های زیاد دیگری بوده است که البته هیچ‌کدام به پای Superbrothers:Sword & Sworcery EP نمی‌رسند. این بازی در حال‌حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس است.
 
Dandara
این بازی، یک بازی رمزآلود است که دنیای بزرگی را به تصویر می‌کشد. این بازی در پلت‌فرم‌های مختلف موجود است و قیمت آن هم نسبت به دیگر بازی‌ها بالاست. جدا از قیمت بالا، دنیای شگفت‌انگیز این بازی و گرافیک جالب آن بسیار جذاب و خیره‌کننده است. به علاوه موسیقی زیبا و موجودات جادویی بازی نیز بسیار گیرا هستند. این بازی در حال‌حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس  است.
 
Beholder
این بازی را می‌توان هم‌تراز بازی‌های تراز اول و محبوبی همچون Replica، Papers، Please و The War of Mine دانست. در این بازی شما صاحب چندین آپارتمان هستید که باید به مستاجران خود سر بزنید. کار شما عملا این است که جاسوسی مستاجران را بکنید و گزارش خود را به دولت ارائه دهید. شما حق انتخاب این را دارید که به‌عنوان یک مامور قانون  یا به‌صورت مخفیانه، جاسوسی کنید. این بازی چندین پایان بالقوه دارد که بر اساس انتخاب‌های بازیکن متفاوت است. این بازی در حال‌حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس است.
 
Limbo
این بازی نیز از آن دسته  بازی‌هایی است که خلاقیت کاربر را به چالش می‌کشد. این بازی با سبک ماجرایی پازلی، در مورد پسری بی نام است که به دنبال خواهر گمشده خود می‌گردد.  محیط و دنیای متفاوتی که بازی به تصویر می‌کشد، آن را طی سال‌های اخیر به بازی بسیار محبوبی تبدیل کرده است.  نسخه مخصوص ایکس‌باکس نیز از این بازی معرفی شده است. این بازی در حال‌حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس است.
 
Lifeline
بازی Lifeline سبــک جدیدی دارد و ماجراجویی مبتنــی بر پیغــام است. داستان‌های بازی بر اساس انتخاب‌های پیغامی بازیکن است که می‌تواند درست یا غلط باشد و سرنوشت کاراکتر را تغییر دهد. نکته جالب این بازی اینجاست که در دنیای واقعی نیز نوتیفیکیشن‌های پیغام را دریافت می‌کنید و می‌توانید به آن پاسخ دهید.  این بازی شاید تنها گیمی باشد که از روی صفحه قفل شده نیز قابل کنترل است. این بازی در حال‌حاضر روی پلت‌فرم آی‌او‌اس و اندروید در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.