تلفن همراه

گوشی

December 12, 2018
16:53 چهارشنبه، 21ام آذرماه 1397
کد خبر: 96296

گلکسی A9، گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

عبارت زیبای «ثبت لحظه‌های زندگی» را بارها روی بیلبوردها و تصاویری دیده‎ایم که با هدف افزایش انگیزه ما طراحی شده‎اند، اما این عبارت چیزی بیشتر از یک مفهوم انتزاعی است. برای اینکه در لحظه زندگی کنیم باید بارها و بارها تمرین کنیم، اما وقتی روش اینگونه زندگی کردن را بیاموزیم، آن وقت است که زندگی‌مان کامل شده و می‎توانیم زیبایی تک‏تک لحظات عمرمان را درک کنیم. اما فناوری‎های امروزی هم می‎توانند تا حد زیادی در این راه به کمک ما بیایند. 
با گرفتن هر عکس ما در واقع با دنیای پیرامون‎مان تعامل کرده و تجربه‎هایمان را به خاطر می‎سپاریم. گوشی گلکسی A9 دقیقا برای کسانی طراحی شده است که عاشق اکتشاف، ثبت هر لحظه و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران هستند. این گوشی پیشرو، اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی چهارگانه است و مجموعه‎ای از قابلیت‎ها مانند عمر بالای باتری و حافظه داخلی قابل ارتقا را در خود جای داده که به شما کمک می‎کند بیشترین بهره را از زندگی خودتان ببرید.
گلکسی A9 به شما امکان می‎دهد عکس‎هایی زیبا و پویا را به آسانی در هر لحظه ثبت کنید. دوربین چهارگانه این گوشی با لنز فوق عریض 120 درجه می‎تواند کل صحنه موردنظرتان را به سادگی در یک فریم بگنجاند. به این ترتیب می‎توانید تصویر زیبای غروب آفتاب روی ساحل شنی زیبا را به ساده‌ترین شکل ممکن ثبت کنید. 
دوربین چهارگانه گلکسی A9 به شما امکان می‎دهد خلاقیت خود را شکوفا کرده و تصویری فوق‎العاده را خلق کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. تصویر ثبت شده با دوربین 24 مگاپیکسلی این گوشی در هر شرایط نوری، بسیار دقیق و واضح خواهد بود. دوربین گلکسی A9 با استفاده از الگوریتم منظم‌سازی مجدد پیکسل می‏تواند حتی در نور کم هم بهترین عملکرد را داشته و عکس‎هایی واضح با کمترین نویز ممکن به شما تحویل دهد. 
چه در حال گرفتن عکس کلوزآپ باشید و چه بخواهید صحنه‎ای بزرگ را در قاب تصویر جای دهید، دوربین گلکسی A9 برای هر حالتی گزینه‎ای مناسب در اختیارتان قرار می‎دهد تا آن لحظه از زندگی‎تان را ثبت کنید. لنز فوق‎ عریض 120 درجه‎ای این گوشی به شما اجازه می‎دهد کل صحنه‎ای را که با چشم‌تان می‏بینید، در لنز دوربین هم جای بدهید. لنز تله‏ این گوشی نیز امکان زوم اپتیکال دو برابری را برای‎تان فراهم می‎کند تا حتی از فاصله‏ای دور هم بتوانید عکسی با وضوح و کیفیت فوق‎العاده بگیرید. 
لنز تشخیص عمق یا Depth همگام با دوربین اصلی گوشی عمل کرده و امکان تنظیم دستی عمق میدانی تصاویر را به شما می‎دهد تا بتوانید افکت بوکه را به زیباترین شکل آن به عکس‎های خود اضافه کنید. چه برای گرفتن یک تصویر سلفی زیبا و چه برای ثبت یک عکس پانورامای کامل، در هر زمانی گلکسی A9 بهترین همراه شما برای ثبت و به اشتراک گذاشتن ماجراهای روزمره‏تان در هر نقطه‏ای از زندگی است. 
باتری 3800 میلی‎آمپرساعتی در گوشی گلکسی A9 خیال شما را راحت می‎کند تا بدون هیچ محدودیتی از قابلیت‎های برجسته آن لذت ببرید. با استفاده از این گوشی می‎توانید تمام صحنه‎ها را بدون محدودیت ثبت کنید و بدون نیاز به حذف هیچکدام از خاطراتتان، همه عکس‎ها را روی حافظه 128 گیگابایتی این گوشی که تا 512 گیگابایت هم قابل ارتقا است ذخیره کنید. 
علاوه بر همه این موارد قابلیت‎هایی مانند بیکسبی و S Health هم کارایی گلکسی A9 را در هر لحظه از زندگی شما بیشتر می‎کند. قدرت بالای این گوشی در انجام همزمان چند کار(Multi-Tasking) و قابلیت اجرای همزمان اپلیکیشن‎ها با ویژگی App Pair، یعنی شما می‎توانید همه این قابلیت‎ها را در کنار هم به کار بگیرید. 
گوشی گلکسی A9 هم از طراحی‎های فوق العاده سامسونگ بی‌بهره نبوده و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه می‎شود. طراحی ارگونومیک بدنه این گوشی در کنار روکش شیشه‎ای سه بعدی صفحه پشتی آن، باعث می‎شود براحتی بتوانید با یک دست با آن کار کنید. 
در دنیای هیجان انگیز امروز که تک‎تک لحظه‌های ما از اتفاقات روزمره تا رخدادهای بسیار خاص، همه چیز فورا ثبت و با دیگران به اشتراک گذاشته می‎شود، دیگر گوشی هوشمند صرفا وسیله‎ای برای تماس نیست. با همین منطق است که گوشی گلکسی A9 سامسونگ مجموعه‎ای از برترین نوآوری‎های این شرکت را در خود جای داده است تا همه کاربران بتوانند دستاوردها و تجربه‎های بیشتری داشته و از فرصت‎های جدیدتری در زندگی روزمره لذت ببرند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.