سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 18, 2018
16:21 سه شنبه، 27ام آذرماه 1397
کد خبر: 96456

باریک ترین صفحه کلید بی سیم در راه بازار

باریک‌ترین صفحه کلید بی‌سیم در جهان Vinpok با ضخامت 16 میلیمتری، به‌طور همزمان به سه دستگاه متصل شده و تجربه تایپ کردن را با روشنایی 19 رنگ مختلف، لذت بخش‌تر از همیشه می‌کند.
 
صفحه کلید مکانیکی بی‌سیم Vinpok با نور پس زمینه RGB و آبی کمرنگ طراحی شده است. این سیستم را می‌توان از طریق سیم نیز راه‌اندازی کرد؛ اما طراحی اصلی این فناوری به شکل بی‌سیم است.
این سیستم با تمام دستگاه‌ها با سیستم عامل‌های Android، iOS، Windows و Mac سازگار است. این عملکرد منحصر به فرد، دستگاه شما را قادر می‌سازد سیستم عامل‌های مختلف روی دستگاه‌های متفاوت را تنها با یک فشار و تغییر یک دکمه جابه‌جا کرده و مدیریت کنید.
این سیستم برای بهره‌وری بیشتر و احساس راحتی در هنگام تماس لمسی با انگشتان کاربر، در ضخامتی بسیار کم (16 میلی متر) و وزنی در حدود 520 گرم طراحی شده است. این سیستم با داشتن نور پس زمینه در چهار سطح قابل تنظیم بوده و 10 رنگ مختلف و ایده آل را از خود منتشر می‌کند.
کاربران می‌توانند با این ویژگی منحصر به فرد صفحه کلید خود را کاملاً شخصی کرده و بنا به سلیقه خود نور و سطح قرارگیری آن را تغییر دهند.
از این فناوری می‌توان در بازی‌های رایانه‌ای استفاده کرده و با قابلیت بی‌سیم آن تجربه‌ای متفاوت از بازی‌های رایانه‌ای را کسب کرد. گفتنی است این صفحه کلید بی‌سیم Vinpok در حال حاضر در سایت ایندی گوگو با قیمتی برابر 89 دلار پیش فروش می‌شود. پیش‌بینی شده است این سیستم هوشمند در ژوئن سال 2019 میلادی به بازارهای جهانی عرضه شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.