اپراتورها

تلفن همراه

December 21, 2018
16:56 جمعه، 30ام آذرماه 1397
کد خبر: 96498

آرزوهای یلدایی آذری جهرمی برای استارت آپ ها: سایه انحصار، رانت و فیلترینگ از کسب و کارتان دور باد

 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت شنیدن صحبت های کارآفرینان استارت آپی در آرزویی خطاب به آنها گفت: امیدوارم سایه انحصار از بازار شما به دور باشد و اقتصاد شما آفت رانتی بودن را پیدا نکند و سایه نامیمون شکایت فیلترینگ از کسب و کارهای نوپا دور شود.
 
 
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مراسم یلدای کارآفرینان استارت آپی در سالن همایش های برج میلاد از نمایشگاه برپا شده کسب و کارهای نوپای حوزه تکنولوژی که در حاشیه این مراسم برگزار شده بود بازدید کرد. 
 وی در این بازدید با اهالی این حوزه در مورد روش های رفع موانع و مشکلات آنها به گفت وگو پرداخت.
آذری جهرمی همچنین خطاب به خانواده کسب و کارهای نوپا حوزه فناوری گفت: امروز اینجا نیامده ام که برای شما صحبت کنم بلکه آمده ام که حرف های شما را بشنوم. 
 
وزیر جوان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه حرف هایی که اینجا شنیده ام بسیار مفید بود تصریح کرد: برای شما سه آرزو دارم. نخست آنکه سایه انحصار از بازار شما به دور باشد.
وی در ادامه آرزوهایش برای کسب و کارهای نوپا و جوانان متخصص ایرانی افزود: دوم اینکه امیدوارم اقتصاد شما آفت رانتی بودن را پیدا نکند. 
عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه در مورد آرزوی سومم باید برای آن تلاش کنم، اظهار کرد: در طول امسال با هماهنگی های صورت گرفته امیدوارم سایه نامیمون شکایت و فیلترینگ از شما کسب و کارهای نوپا برود.
 
در پایان با حضور  وزیر ارتباطات به برگزیدگان کسب وکارهای نوپای حوزه فناوری تندیس یادبودی اهدا شد. 
بنابه این گزارش، مراسم یلدای کارآفرینان استارت آپی به همت نشریه «شنبه» چهارشنبه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.