تبلت

تلفن همراه

December 26, 2018
18:24 چهارشنبه، 5ام دیماه 1397
کد خبر: 96707

قابی که ویژگی های تبلت بعدی اپل را لو داد

اپل معمولا برای حفظ اسرار تولیدات خود تلاش زیادی می کند، اما این بار هم انتشار عکس هایی باعث شده تا اطلاعاتی در مورد تبلت جدید در حال ساخت این شرکت منتشر شود.
 
به گزارش اسلش گیر، قاب یادشده نشان می دهد برنامه ریزی اپل برای تولید تبلت تازه اش موسوم به آی پد مینی ۵ آغاز شده است.
 
بزرگی قاب مذکور همچنین ثابت می کند که اپل تصمیم گرفته از تولید تبلت هایی با نمایشگرهای کوچک و متوسط دست بردارد و بیشتر به سمت تولید تبلت های دارای نمایشگرهای بزرگتر پیش برود.
 
چند تصویر از قاب iPad mini ۵ که در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد این محصول از نظر ابعاد مابین آیفون و آی پدهای بزرگتر قرار خواهد گرفت.
 
 
سوراخ های این قاب نشان می دهد که آی پد مینی ۵ دارای دوربین و فلاش هم هست و در سمت راست آن فضایی برای میکروفون نیز در نظر گرفته شده است.
 
همچنین اپل جک هدفون را نیز از این تبلت حذف نکرده و پورت شارژ و انتقال داده Lightning نیز مطابق معمول در این تبلت هم وجود دارد. اما وجود یک حفره عجیب در کناره این قاب نشان می دهد که قابلیت یا پورتی تازه به آی پد مینی ۵ افزوه شده است.
 
برخی منابع مطلع می گویند این تبلت از قلم اپل هم پشتیبانی می کند. احتمالا ابعاد نمایشگر آی پد مینی ۵ هم ۷.۹ اینچی خواهد بود. در مورد قیمت این تبلت هم گمانه زنی های مختلفی شده، اما به احتمال زیاد این رقم بیش از ۳۰۰ دلار خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.