اپراتورها

تلفن همراه

January 6, 2019
19:25 یکشنبه، 16ام دیماه 1397
کد خبر: 96975

همایش «مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با حضور ایرانسل برگزار شد

ایرانسل با حضور در همایش «مدیریت  ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» تجربیات خود در زمینه تحول دیجیتال و تاثیر آن بر تجربه مشتریان را با فعالان دانشگاهی و حوزه‌های مختلف اقتصادی به اشتراک گذاشت.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همایش «جایگاه مدیریت ارتباط با مشتری در اقتصاد امروز» با هم‌راهی جمعی از اساتید دانشگاه، صاحبان صنایع موفق در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و بازاریابی و ایرانسل در حضور تعداد زیادی از مدیران ارشد و کارشناسان فروش و بازاریابی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، دانشجویان و فارغ التحصیلان فعال در حوزه بازاریابی، فروش و برندینگ و به میزبانی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد برگزار شد و نمایندگان بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل به تشریح تجربیات ایرانسل در این حوزه پرداختند. 
 
در این همایش، آخرین روش‌ها و راهکارهای روز مدیریت ارتباط مشتری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نمایندگان ایرانسل نیز ضمن ارائه بخشی از تجربیات خود در زمینه ارتباط با مشتریان، تحول دیجیتال و تاثیر آن برتجربه مشتریان، به تشریح دستاوردها و راهکارهای نوین ارتباط با مشتری پرداختند.
 
از موضوعات مورد بحث می‌توان به بررسی تاریخچه ارتباط با مشتری در ایرانسل، تحول دیجیتال در حوزه روابط با مشتریان، خدمت‌رسانی آنلاین و تاثیر آن بررضایت مشتری و همچنین مفهوم خدمت‌رسانی فعالانه به مشتریان اشاره کرد.
 
در بخشی از این همایش میزگرد تخصصی جایگاه ارتباط با مشتری و اقتصاد روز با حضور نمایندگان ایرانسل و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی سجاد مشهد و مدیران صنایع مختلف برگزار شد.
 
نماینده ایرانسل در این میزگرد نیز با شرح الزامات و مبانی خدمات مشتریان و تاثیر آن برفرآیند جذب و نگهداشت مشتری درباره فرصت‌های اقتصادی پیش‌روی سازمان‌ها و صنایع مختلف با استفاده از خدمات سازمانی ایرانسل و همچنین بررسی رویکردها و روندهای آینده مدیریت ارتباط با مشتری را برای حاضران توضیح داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.