رگولاتوری

January 12, 2019
8:57 شنبه، 22ام دیماه 1397
کد خبر: 97046

تأکید بر مطالبه رهبری برای حضور پرشور جوانان در فضای مجازی در خنثی کردن توطئه‌ها

رئیس جمهور قیام مردم شریف قم در 19 دی سال 56 را در آن مقطع مهم، تاریخی و آغازی مهم برای بیداری مردم و پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم قم حق بزرگی بر گردن حوزه علمیه، انقلاب و کشور دارند.
 
 
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه در شورای عالی فضای مجازی، افزود: مردم قم از آغاز نهضت اسلامی و تا فروردین 42 و حمله رژیم ستمشاهی به مدرسه فیضیه، 15 خرداد و سخنرانی تاریخی حضرت امام(ره) در عاشورای سال 42 نقش ارزنده‌ای ایفا و در کنار روحانیت و طلاب وفاداری کردند.
 
وی افزود: قیام 19 دی مردم قم در حمایت از حضرت امام(ره) به فرآیندی تبدیل شد که به پیروزی کل ملت در انقلاب اسلامی رسید و از جمله مردم تبریز در چهلم شهدای 19 دی حماسه دیگری در مبارزه آفریدند.
 
رئیس شورای عالی فضای مجازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه و وظایف مهم این شورا و نیز تحولات گسترده در حوزه ارتباطات اجتماعی، افزود: فرصت‌های فزرگ فضای مجازی و شبکه‌های نوین اطلاع‌رسانی باید در شرایط تحریم به سمت کمک به تولید و ارتقای اشتغال هدایت شود.
 
روحانی همچنین با تأکید بر مطالب مهم رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور و آگاهانه جوانان در فضای مجازی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، تقویت روحیه امید به آینده، اتحاد و اعتماد عمومی را مهم‌ترین اقدام برای مقابله با یأس‌آفرینی و ترویج مطالب خلاف واقع از سوی بدخواهان ارزیابی و خواهان توجه ویژه و هوشیاری رسانه‌ها در این زمینه شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.