اپراتورها

تلفن همراه

January 14, 2019
12:43 دوشنبه، 24ام دیماه 1397
کد خبر: 97139

ایرانسل خواهان قرارداد با چهار تیم خوزستانی لیگ برتر است

استاندار خوزستان گفت: ایرانسل در پی عقد قرارداد و اسپانسر شدن برای تیم های خوزستانی حاضر در لیگ برتر است که به موجب آن به هر کدام از تیم ‌ها 15 میلیارد ریال پرداخت می شود .
 
 
به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان کوی طلاب اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارداد همکاری تیم های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان با ایرانسل در مرحله نهایی شدن است ، اما متاسفانه تیم های فولاد و نفت آبادان شرایط ایرانسل را نپذیرفتند هر چند تلاش می کنیم 2 تیم نفت آبادان و فولاد را قانع کنیم تا به هر چهار تیم خوزستانی مبالغی پرداخت شود و تا حدودی مشکلات آن ها بر طرف شود.
 
وی در خصوص وضعیت بحرانی تیم استقلال خوزستان گفت: استقلال خوزستان اکنون متولی دارد و زیر نظر شرکت گروه ملی است، در سال های قبل به دلیل آشفتگی گروه ملی بارها به این تیم کمک کردیم و به هر ترتیب تیم را در لیگ برتر نگه داشتیم اما اکنون گروه ملی سر و سامان گرفته و من دیگر هیچ دخالتی در کارهای این شرکت و تیم استقلال خوزستان ندارم.
 
شریعتی گفت: من همیشه در کنار ورزش خوزستان هستم و از تیم های استان حمایت می کنم حتی اکنون که گروه ملی متولی دارد، با این وجود باز هم از تیم استقلال خوزستان حمایت می کنم.
استاندار خوزستان با اشاره به مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان کوی طلاب اهواز گفت: روند ساخت و بازسازی مجدد این پروژه ورزشی از 2 سال پیش آغاز شد که شاهد پیشرفت خوبی بودیم و با توجه به اقدامات صورت گرفته، این مجموعه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
 
وی با اشاره به وقفه در ساخت این مجموعه به دلیل مشکلات و کمبود اعتبار در یک مقطع خاص، افزود: از آن جایی که هیات ورزش‌ ‌های جانبازان و معلولان استان، جزو هیات های مدال ‌آور در رقابت ‌های پاراالمپیک و پاراآسیایی است تلاش می کنیم این مجموعه هر چه سریع تر آماده شود تا ورزشکاران استان با آرامش بهتری به تمرینات خود بپردازند.
 
استاندار خوزستان اضافه کرد: ورزشکاران استان باید با بهترین امکانات به تمرین بپردازند، هدف ما این است که ورزشکاران جانباز و معلول استان شرایط تمرینی لازم را داشته باشند تا با افتخارآفرینی در رقابت های آسیایی و جهانی بیش از پیش موجب سرافرازی کشورمان شوند.
وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول استان در رقابت های پاراآسیایی گفت: ورزشکاران ما با وجود امکانات بسیار اندک، مدال های بسیار درخشانی کسب و در برخی از رشته ها نیز رکورد جهانی ثبت کردند.
 
شریعتی گفت: فرزندان خوزستان نقش پررنگی در کسب عنوان سوم کاروان ورزشی ایران در این بازی ها داشتند ، آخرین مدال کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا متعلق به ورزشکاران خوزستانی بود که موجب ارتقای رتبه ایران از جایگاه چهارم به سوم شد.
وی درخصوص اشتغال ورزشکاران جانباز و معلول گفت: بحث اشتغال این ورزشکاران در اولویت است و به طور قطع این موضوع را از طریق اداره کل ورزش و جوانان پیگیری می کنیم همچنین وظیفه خود می دانیم که در جهت توسعه این هیات گام های موثری برداریم.
گفتنی است مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز که متعلق به هیات جانبازان و معلولان است متشکل از استخر، زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده و بدنسازی است که آغاز عملیات ساخت آن به سال 87 باز می گردد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.