اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 19, 2019
16:01 شنبه، 29ام دیماه 1397
کد خبر: 97272

تقدیر از مگفا در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی

 
ea9eb6b6-c099-4c7a-836a-03178aba6af7.jpg
 
مگفا مفتخر به دریافت لوح تقدیر  در سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی صبح روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید. در این رویداد، مرکز گسترش فناوری اطلاعات  محصول میکرودیتا سنتر را ارائه نمود.  این طرح  در حقیقت راه کاری است که به بواسطه آن  با بهره گیری موثر از منابع و تجهیزات فناوری می توان هزینه های خرید و حتی اجاره تجهیزات سخت افزاری را تا حد چشمگیری کاهش داد. 
 
6946cf6d-cb8b-4333-85c4-0bf475510a55.jpg
 
به گفته محمد جواد انبیایی ، مدیر عامل مگفا، از مزایای حاصل از اجرای این طرح می توان به کاهش هزینه‌های مصرف برق در مراکز داده تا سطح 70% ، عدم تبدیل و اتلاف انرژی بواسطه توان مصرفی بسیار پایین گره های پردازشی، قابلیت مقیاس پذیری (بدون محدودیت در استقرار تعداد گره های پردازشی)، کاهش هزینه های تجهیز اتاق های سرور و مراکز داده سازمانی در لایه پردازشی تا 90%، امکان طراحی بر اساس نیازمندیهای کسب و کارهای مختلف و ایده آل برای توزیع بار در زیرساخت های ملی با تعداد تراکنش بالا اشاره نمود.
 
eac5f12f-69ed-4d67-a7fe-5c2bfba33c63.jpg
 
در پایان این مراسم طرح های منتخب معرفی و سید حامد وزیری هامانه، عضو هیات مدیره مگفا به نمایندگی از  این شرکت، لوح زرین و گواهینامه نوآوری محصول برتر ایرانی را دریافت نمودند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.