تلفن همراه

گوشی

January 20, 2019
12:03 یکشنبه، 30ام دیماه 1397
کد خبر: 97279

افشای تصاویر از ۳ نسخه موبایل «گلکسی اس ۱۰»

به تازگی تصاویری از جدیدترین موبایل سری گلکسی منتشر شده اند. به نظر می رسد «گلکسی اس ۱۰» در سه نسخه عرضه می شود.
 
به گزارش ورج، سامسونگ ماه آتی مراسم رونمایی برگزار می کند و بسیاری از کارشناسان تخمین می زنند نسخه های واقعی از موبایل تاشو این شرکت همراه نسخه آتی سری «گلکسی» یعنی Galaxy S۱۰ رونمایی شوند.
 
در همین راستا «ایون بلاس» بلاگر مشهور حوزه فناوری، به تازگی تصاویری منتشر کرده که نشان دهنده سه نسخه مختلف از این موبایل است که S۱۰E، S۱۰ و +S۱۰ نام دارند.
 
از پاییز گذشته شایعاتی درباره عرضه گوشی S۱۰ در سه نسخه مختلف منتشر شده بود. S۱۰ و+S۱۰ با نمایشگرهای «او ال ای دی» خمیده عرضه می شوند که در قسمت دوربین سلفی، یک سوراخ وجود دارد. همچنین این دستگاه ها مجهز به اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر هستند. همچنین نسخه سوم دستگاه (احتمالا S۱۰E) نسخه ای ارزانتر  و ساده تر است.
 
طبق گزارش های مختلف، سامسونگ مشغول مذاکره با شرکت مخابراتی «وریزون» است تا نسخه همخوان با استاندارد اینترنت ۵G را در آمریکا عرضه کند.
 
به هرحال «بلاس» در تصویر جدید اشاره می کند دستگاه سمت چپ SE۱۰، دستگاه وسط S۱۰ و دستگاه سمت راست+S۱۰ است.
 
موبایل SE۱۰ دارای ۲ دوربین پشتی است اما دو نسخه دیگر ۳ دوربین پشتی دارند. همچنین به نظر می رسد  +S۱۰ دارای دو دوربین جلویی هستند که سوراخ یکی از آنها نیز بزرگتر است.
 
در اوایل ژانویه «ایون بلاس» تصاویری را از S۱۰ منتشر کرد که لبه های اندکی داشت و درقسمت دوربین جلویی آن سوراخی دیده می شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.