اپلیکیشن

تلفن همراه

January 22, 2019
17:17 سه شنبه، 2ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97344

نمایش محدودیت سرعت و دوربین های سرعت سنج پلیس در نقشه های گوگل

برنامه نقشه گوگل شاهد به روزرسانی مهمی بوده که مشاهده محدودیت سرعت در جاده های مختلف و همین طور محل نصب دوربین های سرعت سنج پلیس را ممکن می کند.
 
به گزارش زددی نت، پس از آنکه گوگل در سال ۲۰۱۳ شرکت ویز و برنامه مسیریابی مشهور آن را با پرداخت ۱.۱ میلیارد دلار خریداری کرد، انتظار می رفت تا امکانات این برنامه به سرعت به گوگل مپ هم اضافه شود، اما اضافه شدن برخی از این امکانات با پنج سال و نیم تاخیر صورت می گیرد.
 
از این پس محدودیت سرعت مربوط به هر جاده و خیابان در گوشه این اپلیکیشن نمایش داده می شود و در صورت نزدیک شدن به دوربین سرعت سنج پلیس یک آیکون خاص هم بر روی نقشه ظاهر می شود.
 
این خدمات فعلا در کشورهای انگلیس، آمریکا، استرالیا، روسیه، برزیل، مکزیک، کانادا، هند، اندونزی و دانمارک در دسترس و قرار است به تدریج در سایر نقاط جهان در دسترس قرار بگیرد. اولین بار این خدمات به طور آزمایشی در جولای گذشته در لس آنجلس، مینه سوتا و نیویورک ارائه شده بود.
 
گوگل از اکتبر گذشته خدمات به روزرسانی آنلاین و آنی اطلاعات ترافیکی را نیز ارائه کرده بود تا افراد بتوانند از میزان تاخیر در رسیدن به مقصد به طور دقیق مطلع شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.