اپراتورها

تلفن همراه

February 4, 2019
13:49 دوشنبه، 15ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97602

نظرسنجی توئیتری برای معضل پیامک های تبلیغاتی

وزیر ارتباطات در ادامه پیگیری ها برای حل معضل پیامکهای تبلیغاتی، با اعلام نظرسنجی در شبکه اجتماعی توئیتر، از مشترکان تلفن همراه خواست در مورد بهبود شرایط نظر بدهند.
 
محمدجواد آذری جهرمی با انتشار فرم نظرسنجی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: سیم‌کارتهای شناسایی شده‌ ارسال کننده‌ پیامک‌های مزاحم، از ۵۸۰۰ سیم‌کارت فعال به حدود ۲۰۰ سیم‌کارت در روز رسیده است.
 
وی با بیان اینکه شکایات به سامانه ۱۹۵ هم ۹۵درصد کاهش یافته است، گفت: اینها نشان از بهبود شرایط است.
 
وزیر ارتباطات با طرح ۴ سوال از کاربران در مورد اینکه پیامک های ارسالی از شماره های شخصی برای شما «متوقف شده است»، «کاهش قابل توجهی داشته است»، «تغییری نکرده است» و «دریافت نمی کنم»، از مشترکان تلفن همراه خواست به این نظرسنجی پاسخ دهند.
 
در این نظرسنجی در کمتر از ۲ ساعت، ۴۳ درصد پاسخ دهندگان اعلام کرده اند که دریافت پیامکهای ارسالی از شماره های شخصی «کاهش قابل توجهی داشته است» و ۳۴ درصد نیز به گزینه «تغییری نکرده است»، رای داده اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.