اپراتورها

تلفن همراه

February 4, 2019
14:03 دوشنبه، 15ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97608

صدری: ارائه سرویس‌های شرکت مخابرات ایران طبق تعرفه ابلاغی رگولاتوری است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فروش تلفن ثابت و دیگر سرویس‌های شرکت مخابرات برای تمام مشتریان در سراسر کشور با قیمت‌های مصوب و مورد تائید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود، اظهار داشت: در صورت تخطی از مصوبات ابلاغی، با خاطیان احتمالی به‌شدت برخورد می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری بابیان اینکه مشتری مداری مهم‌ترین اصل مورد توجه  شرکت مخابرات است، افزود: در صورت وجود هرگونه موردی مغایر با مصوبات اعلامی در هر منطقه‌ای از کشور، سامانه جامع رسیدگی به شکایات مشتریان 2021 آماده دریافت شکایات و انتقادهای تمام مشتریان است.
 
وی اضافه کرد: با توجه به رویکرد مدیریت شرکت مبنی بر تعامل مستقیم و دوجانبه با تمام مشتریان در سراسر کشور، درگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت مخابرات ایران و مدیرعامل شرکت، در اختیار تمام کاربران و مشتریان قرارگرفته است تا با استفاده از آن نقطه نظرات خود را به‌صورت مستقیم با مدیرعامل شرکت مطرح کنند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  همچنین افزود: در راستای تحقق ارتباطی فراگیر و به منظور ایجاد ارتباطی بی واسطه با مدیرعامل شرکت، درگاه ارتباط مستقیم با مدیرعامل در  وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی 
tci.ir/ceomsg راه اندازی شد.
 
وی افزود: دیگر درگاه های ارتباط با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ایمیل به نشانیceo@tci.ir  و شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی  www.instagram.com/sm_sadri  است.
 
مهندس سیدمجید صدری خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر و در راستای ارتباطی فراگیر، این درگاه برای ارتباطی بی واسطه  به جهت در میان گذاشتن نقطه نظرات و پیشنهادات و یا هر موضوع مرتبط با شرکت  در جهت حل مسائل و دغدغه های مشترکین و کارکنان شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: حق دریافت امتیاز هر خط تلفن، مبلغ دویست و هفت هزار و صد تومان است که تمام مشترکین در سراسر کشور می‌توانند این مبلغ را به‌صورت نقدی پرداخت و یا به‌صورت اقساطی در ابتدا مبلغ 128 هزار و نهصد تومان آن را در زمان ثبت‌نام و بقیه را در 36 ماه به‌صورت ماهیانه پنج هزار و پانصد تومان اقساطی پرداخت کنند.
 
 وی افزود: هزینه تمام‌شده کابل‌کشی و برقراری ارتباط خطوط تلفن مبلغی بسیار بیشتر از این است، اما شرکت مخابرات به‌منظور مشتری مداری و تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان در سراسر کشور با مبلغ ذکرشده اقدام به ارائه سرویس  تلفن ثابت می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.