رسانه‌های اجتماعی

February 6, 2019
15:01 چهارشنبه، 17ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97648

تحلیلگر جی‌پی مورگان: اپل باید نتفلیکس را بخرد!

تحلیلگر ارشد شرکت جی‌پی‌مورگان برآورد کرده است که اپل باید برای نجات خود شرکت نتفلیکس را خریداری کند.
 
شرکت جی پی مورگان که یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های خدمات مالی و بانکداری در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود، به تازگی در توصیه‌ای جالب اعلام کرده است که اپل باید برای نجات خود نتفلیکس به‌عنوان بزرگترین پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال را خریداری کند و این معامله دست کم ۱۸۹ میلیارد دلار هزینه در بر خواهد داشت.
 
بر اساس گزارش وب سایت CNBC ، سامیک چاترجیف ، یکی از تحلیل‌گران ارشد جی‌پی‌مورگان معتقد است که اپل باید برای آنکه بتواند رهبری بازارهای جهانی محتوای آنلاین را در دست بگیرد، سهام نتفلیکس را خریداری کند.
 
نتفلیکس هم اکنون بزرگترین پلت‌فرم سرگرمی و تولید محتوای آنلاین در جهان است که طبق نظر تحلیلگر جی پی مورگان، باید توسط اپل خریداری شود. این معامله حدود ۱۸۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است که به گفته وی، اپل باید برای در دست گرفتن محتوای آنلاین آن را خریداری کرده و تصاحب کند.
 
کارشناسان و تحلیلگران بسیاری نیز گفته‌های تحلیلگر جی‌پی مورگان را تأیید کرده و بر این باورند که اپل می‌تواند به بزرگترین غول تکنولوژی محتوای آنلاین در جهان تبدیل شود و باید در این راستا استراتژی‌های خوبی را در پیش بگیرد تا صنعت استریم آنلاین را در اختیار بگیرد.
 
با اینکه اپل نیز در این صنعت موفقیت‌های چشمگیری داشته است، اما نمی‌توان گفت که بزرگترین و موفق‌ترین شرکت در این حوزه به شمار می‌رود بنابراین باید به دورنمای بزرگ‌تر و بهتری برای رهبری بر صنعت استریم در جهان بنگرد و به افق‌های دورتری بیندیشد تا بتواند به دستاورد و موفقیت‌های بیشتری دست یابد.
 
به گفته وی، هم اکنون زمان خوبی برای خریداری سهام نتفلیکس و تصاحب آن به شمار می‌رود چراکه با توجه به تشدید و افزایش اعتراضات خیل عظیمی از مشترکان این سرویس در خصوص افزایش قیمت برخی از سرویس‌ها و خدمات نتفلیکس برای تماشای آنلاین فیلم و سریال، هم اکنون زمان خوبی برای اپل است تا بتواند نتفلیکس را تصاحب کند و مالکیت آن را در اختیار بگیرد.
 
این روزها که اینترنت و سرویس‌های مبتنی بر آن تمام بخش‌های مختلف زندگی ما را در برگرفته است، خیل عظیمی از کاربران حتی فیلم و سریال‌های موردعلاقه خود را نیز از طریق شبکه‌های استریم و پخش آنلاین و اینترنتی مشاهده و تماشا می‌کنند. تماشای فیلم از طریق این شبکه‌های اینترنتی بدین صورت است که کاربران با پرداخت مبلغی پول و شارژ ماهانه بسته‌های اینترنتی، قادر خواهند بود تمامی فیلم و سریال‌های موجود در این شبکه‌ها را مشاهده و تماشا کنند.
 
نتفلیکس بدون شک یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شبکه‌های آنلاین برای پخش آنلاین فیلم و سریال محسوب می‌شود و حالا با اختصاص بیش از ۱۵ درصد از پهنای باند اینترنت در جهان، معلوم شد که محبوبیت و کاربرد آن توسط کاربران جهانی چقدر زیاد است.
 
نتفلیکس در سال‌های اخیر رشد و شکوفایی بسیار خوبی را تجربه کرده است و توانسته به عملکرد موفقیت‌آمیزی در به اشتراک‌گذاری ویدئو در جهان دست یابد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.