اپلیکیشن

تلفن همراه

February 6, 2019
16:39 چهارشنبه، 17ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97659

نمایندگان مجلس آمریکا به تیم کوک نامه نوشتند

نمایندگان مجلس آمریکا با ارسال نامه ای به مدیر ارشد اجرایی اپل، سوالاتی درباره باگ اپلیکیشن فیس تایم از او پرسیده اند و نگرانی خود را از این بابت ابراز کرده اند.
 
به گزارش فورچون، کمیسیون انرژی و بازرگانی مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا نامه ای به «تیم کوک» مدیر ارشد اجرایی اپل فرستاده که حاوی فهرستی از سوالات درباره باگ استراق سمع اپلیکیشن FaceTime است.
 
این درحالی است که هفته قبل «گرنت تامسون» ۱۴ ساله وجود باگی در فیس تایم را به اپل گزارش داد.
 
«فرانک پالون جونیور»مدیر کمیسیون انرژی و بازرگانی این نامه را امضا کرده است.
 
اعضای کمیسیون در این نامه باگ مذکور و مدت زمانی که طول کشیده تا اپل آن را برطرف کند، عواملی نگران کننده دانسته اند.
 
به هرحال این نامه ۶ سوال را مطرح می کند، از جمله سوالاتی درباره جزئیات نخستین باری که اپل از این حفره امنیتی باخبر شد و اینکه آیا کاربرانی غیر از «تامسون» نیز  وجود حفره را گزارش داده اند یا خیر.
 
علاوه براین موارد، کمیسیون به دنبال جزئیاتی درباره آزمایش قابلیت های مختلف قبل از عرضه آن برای کاربران است. در کنار آن این سوال مطرح شده که چرا آزمایش ها این حفره امنیتی را در تماس گروهی  فیس تایم  شناسایی نکرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.