امینت

تلفن همراه

February 16, 2019
10:43 شنبه، 27ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97724

هواوی بودجه بخش تحقیق و توسعه کانادا را برای امنیت بیشتر تجهیزات افزایش می‌دهد

رییس هواوی کانادا می‌گوید شرکت مادر در پنج سال آینده حدود دو میلیارد دلار آمریکا هزینه می‌کند تا مهندسین نرم‌افزاری بیشتری استخدام کند؛ مهندسینی که قرار است تجهیزات این شرکت را امن‌تر، انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتر کنند.
اریک لی مدیر ارشد هواوی کانادا در بیانیهای اعلام کرد که «بالاترین اولویت» هواوی، امنیت و بی‌نقصی شبکه‌هایی است که این شرکت از طریق تکنولوژی‌هایش پشتیبانی می‌کند.
سخنگوی شرکت گفت: «دفتر مرکزی هواوی در شنزن تصمیم به پشتیبانی این بخش دارد؛ جایی که در حال حاضر حدود 500نفر در مراکز تحقیق‌وتوسعه آن مشغول به کار هستند.»
از آنجایی که هواوی در حوزه شبکه های 5G پیشرفت هایی داشته که سایر رقبا از آنها بی بهره هستند، برای پاسخ به برخی چالش ها در این حوزه هواوی سعی دارد تجهیزات خود را حتی از وضعیت فعلی نیز ارتقا داده و با در نظر گرفتن تمهیدات امنیتی بیشتر پاسخ قانع کننده ای برای این چالش ها داشته باشد. 
از سوی دیگر رن ژنگفی، بنیانگذار هواوی، اوایل این هفته در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران در ارتباط با چالش های اخیر گفت که این شرکت خصوصی قطعا به درخواست دولت چین در زمینه اطلاعات خصوصی کاربران، طبق قانونی که در سال 2017 تصویب شده، «نه» می‌گوید.
هواوی در حال تلاش است تا به دور از بزرگنمایی های رسانه ای و با دلایل فنی به مشتریان خود نشان دهد که تجهیزات این شرکت در کنار توانمندی های تکنولوژیک، از امنیتی مثال زدنی نیز برخوردار هستند. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.