اپراتورها

تلفن همراه

February 16, 2019
14:03 شنبه، 27ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97729

با حمایت شاتـل‌موبایل جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد

 شاتـل‌موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه از حضور خود به عنوان حامی یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شاتـل‌موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه با حمایت از برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل، در نقش حامی این جشنواره و همچنین ارایه و معرفی خدمات و دستاوردهای نوآورانه خود در صنعت ارتباطات نظیر تنها تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و همراه (FMC)، پوشش سراسری 3G و 4G با اتصال به سه شبکه FD و TD و سرویس انتقال باقی‌مانده بسته اینترنت به دوره بعد ظاهر شد.
بر اساس این گزارش، یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۵ و ۲۶ بهمن ماه با حضور وزیر ارتباطات، نمایندگان مجلس و معاون فضای مجازی دادستانی کل در محل پژوهشگاه نیرو و با هدف کمک به رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران برگزار شد.
گفتنی است در این جشنواره از فعالین و صاحب‌سخن‌های این حوزه در جهت انتقال تجربیات موثر، طرز فکر و شیوه‌ی کاری آنها در قالب پنل های بحث و گفتگو دعوت به عمل آمد تا به‌واسطه آموزش عوامل جانبی ای مثل فناوری داده و دیجیتال مارکتینگ، کسب و کارهایی که بدون هدف تجاری وارد بازار شده اند صاحب تجارت و برند شوند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.