تلفن همراه

گوشی

February 19, 2019
15:18 سه شنبه، 30ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97803

باMWC19: کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹؛ میزبان چه گوشی‌هایی خواهد بود؟

 
بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده‌اند با توجه به اعلام برنامه‌های شرکت‌های تولیدکننده موبایل، کنگره جهانی موبایل بیشتر میزبان گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری ۵G خواهد بود.
 
به گزارش ایسنا، با توجه به آنکه کنگره جهانی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویدادهای عرصه فناوری حدود یک هفته دیگر در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل و غول‌های تکنولوژی از برنامه‌های خود برای ارائه، معرفی و عرضه محصولات و گجت‌های جدید خود سخن گفته و خبر داده‌اند.
 
شرکت زدتی‌ای در آستانه برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلون، اعلام کرده که قصد دارد از یک گوشی هوشمند پرچمدار و جدیدی رونمایی کند که از فناوری شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند.
 
حالا در اخبار جدیدی که به تازگی در وب سایت phonearena منتشر شده است، شرکت چینی زدتی‌ای (ZTE) اعلام کرده است که قصد دارد گوشی جدید و پرچمدار خود را که از فناوری شبکه نسل پنجم اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند، در جریان برگزاری رویداد کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلون رونمایی کند و برای عموم کاربران و علاقمندان آن را به نمایش بگذارد. این در حالیست که بسیاری دیگر از تولیکنندگان موبایل نیز از معرفی محصولاتی با همین قابلیت سخن گفته‌اند.
 
این شرکت چینی همچنین عنوان کرده است که در تاریخ ۲۵ فوریه یعنی نخستین روز برگزاری این رویداد، یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن با گزارشگران مربوطه دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت، برگزار می کند و به سوالات آنها در خصوص معرفی محصولات جدیدش پاسخ خواهد داد.
 
 
با توجه به آنکه فناوری شبکه اینترنت نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به ۵G در طول یک سال اخیر از توجه ویژه‌ای از سوی غول‌های تکنولوژی و اپراتورهای مخابراتی برخوردار شده است، تولیدکنندگان موبایل نیز تصمیم گرفته‌اند با معرفی و عرضه محصولاتی که از این فناوری نوین و محبوب پشتیبانی می‌کنند، به افزایش میزان فروش، درآمدزایی و محبوبیت خود بیفزایند.
 
به گفته بسیاری از کارشناسان احتمالاً کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلون به احتمال زیاد میزبان گوشی‌های هوشمند متعددی خواهد بود که همگی به قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G مجهز هستند.
 
همچنین به گفته آنها، زدتی‌ای ممکن است یک دستگاه گوشی هوشمند دیگر را نیز در کنار سری اکسون که هر دو مجهز به فناوری ۵G هستند، را نیز در این رویداد رونمایی کند.
 
کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ از از ۲۵ تا ۲۸ فوریه سال جاری میلادی در شهر بارسلون اسپانیا برگزار می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.