تلفن همراه

گوشی

February 19, 2019
16:51 سه شنبه، 30ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97813

رهبر جدید جهان در بازار عرضه گوشی‌های هوشمند کیست؟

اگر اوضاع بازارِ عرضه به همین روال پیش رود، رهبری گوشی‌های هوشمند تغییر خواهد کرد.
 
به گزارش خبرآنلاین، هوآوی اعتمادبه‌نفسی دارد که هیچ کمپانی ندارد.«ریچارد یو» رئیس اجرایی هوآوی در سال 2016 پیش‌بینی کرد این کمپانی تا سال 2021 به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی در جهان، سامسونگ و اپل را عقب خواهد راند.
 
If current trends continue, the world will have a new leader in smartphone shipments this year
 
سال گذشته هوآوی بیش از 200 میلیون گوشی فروخت و این در حالی است که کمپانی چینی هیچ معامله‌ای هم با اپراتورهای آمریکایی ندارد!
 
همچنین علی‌رغم انگ جاسوسی به هوآوی نه‌تنها فروش موبایل این کمپانی کاهش نداشته، بلکه گفته می‌شود امسال سامسونگ را نیز کنار زده و رهبر عرضه‌کننده گوشی در جهان می‌شود.(سال گذشته این بلا را بر سر اپل آورد)
 
دیجی تایمز نوشته است{لینک} امسال این کمپانی قصد تولید و عرضه 250 میلیون گوشی را در جهان دارد و سال بعد نیز این رقم را به 300 میلیون خواهد رساند.
 
این کمپانی ضمن عرضه گوشی‌های میان رده، گوشی‌های پریمیوم و بسیار خوبی مانند پی20پرو و میت 20 پرو را عرضه کرد که با استقبال کم‌نظیری در جهان مواجه شد.
 
کمپانی HiSilicon تراشه ساز هوآوی که درواقع TSMC تایوان آن را تولید می‌کند، به دنبال شرکای جدید می‌گردد تا بازار تراشه‌های موبایل خود را وسعت دهد.
 
گزارش IDC نشان می‌دهد سامسونگ 292.3 میلیون گوشی در 2018 تولید کرده که این رقم برای اپل 208.8 میلیون به ثبت رسیده است. این رقم برای هوآوی 206 میلیون بود، اما رشد 33 درصدی هوآوی بی‌نظیر بوده و می‌تواند رقبا را پس بزند و بالاخره رهبر بازار موبایل و گوشی‌های هوشمند در جهان شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.