تلفن همراه

گوشی

February 19, 2019
17:09 سه شنبه، 30ام بهمنماه 1397
کد خبر: 97819

باMWC19: سونی در بارسلونا گوشی Xperia L3 را معرفی می کند

 
نمایشگاه MWC 2019 امسال برای سونی دوران شلوغی خواهد بود.
 
بر اساس خبرها، این شرکت در نمایشگاه امسال محصولات متنوعی را برای معرفی دارد.
 
در نمایشگاه ی موبایل بارسلونا 2019 که هفته آینده آغاز می‌شود علاوه  بر چند مدل گوشی سطح بالا، گوشی مدل Xperia L3 قرار است جزو دسته گوشی‌های رده متوسط، توسط سونی معرفی شود.
 
گوش مدل Xperia L3 قرار نیست با صفحه نمایش برادران بزرگ‌تر خود با نسبت ابعادی 21:9 عرضه شود. اما با این وجود همچنان زیباست.
 
 
 
سیستم دو دوربینه با لنز 13 مگا پیکسلی مجهز به سنسور عمق سنج، در پشت دستگاه وجود دارد. دوربین جلویی گوشی نیز 8 مگا پیکسل است.
 
سونی به جای استفاده از صفحه نمایش خیلی طویل برای این مدل، از ابعاد استاندارد 720*1440 استفاده کرده و باتری 3300mAh و رم 3گیگابایتی برای آن در نظرگرفته است. مشخصات CPU گوشی هنوز اعلام نشده است ولی وجود ظرفیت داخلی 32 گیگابایتی و جای کارت microSD  در آن تایید شده است.
 
سونی قرار است گوشی Xperia L3 را در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی با قیمت 199 یورو عرضه کند.
 
این گوشی عملا تفاوت چندانی با Xperia XZ4 ندارد ولی قیمت مقرون به صرفه و قابلیت‌های نسبتا به روز آن قطعا می‌تواند توجه بسیاری را در بازار به خود جلب کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.